Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 juni 2007, 14:22
Aspon's schermafbeelding
Aspon Aspon is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 397
Standaard Hypotheekarrangement voor zelfstandigen en freelancers

De Vereniging Platform Zelfstandige Ondernemers (PZO) wil de obstakels op hypotheekgebied voor zelfstandigen, freelancers en grootaandeelhouders wegnemen. Zij hebben een speciaal hypotheekarrangement opgesteld.

Nu is het vaak zo dat zelfstandigen, freelancers en grootaandeelhouders met moeite een hypotheek kunnen krijgen, omdat er allerlei eisen aan hen worden gesteld. Zo zijn de aflossingsvormen bij een hypotheek bij deze groepen beperkt. Verder kunnen ze maar een maximale financiering van 100% krijgen en er gelden renteopslagen. Al deze obstakels zorgen ervoor dat het voor deze groepen vrijwel onmogelijk is om een hypotheek af te sluiten.

Arrangement

De PZO wil daar nu verandering in brengen. Daarom heeft de organisatie in samenwerking met enkele marktpartijen, Kendall Mason en Fortis Bank, een speciaal hypotheekarrangement opgesteld. Het arrangement is bij de laatste partij ondergebracht en geldt exclusief voor de ruim 15.000 leden van PZO. Het arrangement biedt niet alleen voordelen op rentegebied, ook geldt een verruimde acceptatie en een ruimere aflossingsmogelijkheid. Ook zelfstandigen met een kortere inkomenshistorie kunnen gebruik maken van het hypotheekarrangement van PZO.

[Bron: PZO Nederland, 30 mei 2007]
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 juni 2007, 11:58
Steven Steven is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 16
Standaard Re: Hypotheekarrangement voor zelfstandigen en freelancers

Inderdaad soms vervelend al die voorwaarden als je ondernemer bent. Dit initiatief is dan ook te loven lijkt me.

Wat kost het lidmaatschap van PZO ?,eerlijk gezegd had ik er nog niet van gehoord, zal wel raar zijn hoor

Kun je de voordelen nog wat nader omschrijven ?, of kan ik deze elders vinden ?, ik wil toch graag weten wat de preciese voordelen zijn mbt. de acceptatie van een
hypotheek voordat ik er mee in zee zou gaan, niet dat ik
op korte termijn iets moet regelen maat dat kan in de toekomst altijd veranderen immers ?..

gr Steven
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juni 2007, 20:53
Aspon's schermafbeelding
Aspon Aspon is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 397
Standaard Re: Hypotheekarrangement voor zelfstandigen en freelancers

Steven,

Ik trof dit als nieuws op een site aan en dacht, dat is wel wat voor ons. Verder ben ik geen lid van PZO. En ik ben al voorzien van een hypotheek, dus heb verder niets uitgezocht.

Wim
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
pensioenfonds voor freelancers scribent Al die andere praktische dingen 3 7 mei 2009 02:39
Freelancers Online (nieuwe Engelse marktplaats voor freelance-opdrachten) andresbuzzio Nieuws - Voor en door freelancers 0 3 juni 2007 22:56
Veilig groeien met freelancers Isabelle Omgaan met opdrachtgevers 11 14 april 2007 22:45
Marktplaatsen met opdrachten voor freelancers René Marketing en acquisitie 18 21 mei 2006 22:34


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon