Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 januari 2008, 15:40
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Intermediair-vergelijker

We hebben vandaag de website www.intermediair-vergelijker.nl gelanceerd.

Samen met een andere freelancer/interimmer heb ik deze site gemaakt om de interimmer te helpen intermediairs te vinden maar vooral om beoordelingen en commissiepercentages met elkaar te delen! Mijn ervaring is dat er nogal wat kaf tussen het koren der intermediairs zit en ik hoop dat we met deze site bijdragen aan het transparanter maken van de markt (en natuurlijk dat het de percentages drukt).

Help ons door je suggesties te geven of door een review achter te laten!

Bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 januari 2008, 18:36
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Intermediair-vergelijker

Ik heb even zelf gekeken, interessante site, zeker voor mensen die veel via bemiddelingsbureaus werken.
Hoe voorkom je dat bureaus hun eigen review insturen...?

Ik heb nog maar vluchtig gekeken, maar paar dingetjes. Bij Stuur CV staat jouw met een w, moet zonder zijn. Op de homepage staat zonder 'filter' bij zoekresultaat 50/52. Kan me voorstellen dat de andere 2 op de volgende pagina staan, maar daar kan ik niet naar toe navigeren, althans niet ontdekt. En waarom staat er een S-je voor de datum?

Succes met het initiatief, de website ziet er verder zeker professioneel en toegankelijk uit!
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 januari 2008, 12:32
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Intermediair-vergelijker

Hartelijk dank voor je nuttige opmerkingen!

De spelfout wordt gecorrigeerd. De "S" is de naam die een interimmer heeft achtergelaten en de 50 van 52 had een technische reden die inmiddels is verholpen.

Wat betreft het voorkomen dat bureau's hun eigen reviews insturen: we vragen reviewers om een e-mailadres. Bij opvallende beoordelingen vragen we per mail om een onderbouwing, en als deze niet afdoende is verwijderen we de review. Verder kunnen we natuurlijk zien welk ip adres achter de review zit, als dit overeenkomt met die van een intermediair grijpen we in. Verder zullen we het natuurlijk niet nalaten om het groots op de site te vermelden als een intermediair tracht te "frauderen", dat moet toch afschrikken.. Daarnaast hopen we op de wet van de grote aantallen. Dit bij elkaar moet voldoende zijn om betrouwbare "cijfers" te krijgen.

Nogmaals dank!

Niek
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 januari 2008, 13:30
Retulis's schermafbeelding
Retulis Retulis is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 maart 2007
Berichten: 89
Standaard Re: Intermediair-vergelijker

Je kan zelf geen bemiddelingsbureaus toevoegen? Ik mis er nog een aantal zoals bijvoorbeeld:
1. Maandag
2. Vitae
3. Heijmans Support
__________________
Retulis Civieltechnisch Advies
www.retulis.nl
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 januari 2008, 10:45
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Intermediair-vergelijker

Beste Retulis,

Je kan inderdaad niet zelf intermediairs toevoegen (we willen dit zelf doen omwille van controle juist-/volledigheid gegevens). Wel geven we aan dat iedereen welkom is suggesties te mailen voor toe te voegen intermediairs. Bij deze dan ook hartelijk dank voor je aanvullingen, we zullen ze in de loop van de week toevoegen!

Groet, Niek
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
intermediairs


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon