Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 mei 2010, 15:09
Peterk36 Peterk36 is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 2 augustus 2009
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar Peterk36
Standaard Wanneer starten met acquisitie als je nog in opdracht zit?

Ik werk sinds januari als freelance interim manager binnen call centers. Op dit moment heb ik een leuke klus bij een energie leverancier in Amsterdam waarvan de verwachting is dat die per 1 juli eindigt.
Maar: dat is "slechts" een verwachting.

Wat is nu handig? nu al op zoek naar een klus vanaf juli, met het risico dat mijn huidige opdrachtgever wil verlengen (en ik dus óf de huidige opdrachtgever of de potentiële klant moet afwijzen)? Of toch wachten tot na 1 juli, waarbij het dus voor de hand ligt dat ik een paar weken op de bank terecht ga komen..

iemand ervaring en/of tips?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 mei 2010, 20:35
ZinVol ZinVol is offline
Lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2008
Berichten: 37
Standaard Re: Wanneer starten met acquisitie als je nog in opdracht zit?

Dag Peter,