Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 november 2011, 16:17
Maceard Maceard is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 november 2011
Berichten: 1
Thumbs up Webdesginer gezocht voor social-media site (liefst omgeving Rotterdam)

ik zoek een webdesigner voor een ambitieuze project.

het gaat om een nieuwe social media site. Dat kan uitgroeien tot de nieuwe 'Hyves' of 'Facebook' van Nederland en als het aanslaat hier, kan het altijd internationaal. De site is op dit moment helemaal blanco, Dus je kan vanaf de begin met de site opbouwen. Het is een gedurfde project wat tijd gaat kosten, maar misschien door slimme promotie's kan het direct slagen, want men is ook opzoek naar wat nieuws.

het liefst zoek ik een jong iemand (maar dat hoeft niet perse bekwaamheid heeft geen leeftijd) ben zelf ook jong. Die goede kennis heeft over de social-media, graag in de buurt van Rotterdam of omgeving. Je vraagt je misschien en het geld dan? nou doordat de project kan gaan uitgroeien tot een van de grotere sites van nederland betaal ik je in procenten/aandelen van de site. Dus ik vraag ben je bereid om in dit ambitieuze project in te stappen, of spijt hebben nooit geprobeerd te hebben.

Ik hoop het wel.

Bij voorbaat Bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 november 2011, 20:32
WalterBrokx WalterBrokx is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 25 januari 2010
Berichten: 71
Weblogartikelen: 1
Standaard

Maceard,

ik wens je alvast veel succes.
De eerste vraag die bij mij opkomt: is er nog 'ruimte' voor een extra hyves/ facebook/google+ ?
Waarin ben je dan onderscheidend?
Deze vragen hoef je niet hier te beantwoorden, maar ik neem aan dat je die antwoorden wel hebt.

Daarnaast heb ik nog een tip:
vul jouw profiel goed in, want mensen doen zaken met mensen.
Men wil dus graag weten wie je bent en wat je ervaring is.

Succes!
__________________
BrokxMedia - Audiovisueel Ontwerp
Boeiende Bedrijfsfilms, Commercials & Onlinevideo - Nog Beter Communiceren met Film
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 november 2011, 21:17
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

Ik ben wel benieuwd .. zag ook op wht een identiek topic langskomen, en daar kwamen geen reacties.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 november 2011, 16:29
Dirk L's schermafbeelding
Dirk L Dirk L is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2008
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
Ik ben wel benieuwd .. zag ook op wht een identiek topic langskomen, en daar kwamen geen reacties.
Wellicht dat het tegenwoordig niet meer zo gemakkelijk is om mensen voor niets te laten werken. Er zal toch voedsel naar binnen moeten om te blijven leven en dat kost geld.

Als ik voor elke keer dat ik een verzoek als deze voorbij zag komen een cent had ontvangen dan was ik nu ook rijk geweest. Er zijn er zoveel die de nieuwe facebook of hyves gaan opzetten dat de geloofwaardigheid al lang verdwenen is.

Als het echt een goed idee is dan vraag je een lening aan, huur je ontwerpers en programmeurs in en houd je lekker alle winst voor jezelf.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gezocht webdesigner en tekstschrijver omgeving Rotterdam Joasbuijs Marktplaats 10 3 oktober 2010 11:30
Freelancer gezocht (opdracht) Bureauredacteur (omgeving Rotterdam) erix Marktplaats 0 23 april 2008 23:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon