Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 augustus 2007, 22:57
Marjan Marjan is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 25 maart 2007
Berichten: 915
Standaard TM-Collection

Iemand ervaring met TM-collection (International Catalogue of Trademarks) ?

Onlangs heb ik mijn (beeld)merk geregistreerd bij het Benelux bureau voor merkenregistratie. Opvallend genoeg ontvang ik nu, ca. 4 weken later, een brief van TM-Collection die mij aanbied mijn beeldmerk op te laten nemen in de catalogus 2007. Ik moet hier wel het lieve sommetje van EUR 1380,00 voor betalen (per cheque aan een of ander P.O. Boxje in Hongarije!!).
Buiten het feit dat ik absoluut niet gecharmeerd ben van dit soort post ben ik er nog minder van gecharmeerd dat zij een voorbeeld van mijn beeldmerk mee afdrukken. Kan ik hier, zolang de registratieprocedure bij het BBI niet is afgerond iets tegen ondernemen?
En, iemand bekend met het feit dat dit merkenbureau dus blijkbaar gegevens aan derden verstrekt? (ik zou niet weten waar ze het ander vandaan moeten hebben, ze vermelden zelfs de klassen waarvoor ik registratie heb aangevraagd). Uiteraard zal ik het BBI hierover bellen maar ik ben benieuwd of jullie hier al eens mee te maken hebben gehad.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon