Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 21 oktober 2008, 14:04
mptaal mptaal is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2008
Berichten: 27
Smile Re: Waar visitekaartjes goedkoop printen of drukken?

Ik heb mijn visitekaartjes bij Vistaprint laten printen. Dat is heel goedkoop en ziet er prima uit. Alleen zijn de kaartjes iets kleiner dan het standaard formaat. En als je vaker dingen bij Vistaprint besteld betaald je alleen de verzendkosten en dus geen printkosten. Zo kosten mijn 250 fullcolor visitekaartjes maar 6,50 euro.

Zonnige groet,

Marianne Pepels
www.mptaal.nl
Met citaat reageren
  #12  
Oud 23 oktober 2008, 14:33
mik mik is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2008
Berichten: 12
Standaard Re: Waar visitekaartjes goedkoop printen of drukken?

Ik heb net een bestelling geplaats bij Printcarrier.com. Ze zijn erg goedkoop vergeleken met andere drukkers en ook de verzendkosten zijn inbegrepen. Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen. Wel vind ik dat de levertijden vrij lang zijn, daarnaast rekent men een bedrag voor kleine extraatjes wanneer je hier gebruik van maakt.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 23 oktober 2008, 17:48
mimamaartje's schermafbeelding
mimamaartje mimamaartje is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 januari 2006
Berichten: 153
Standaard Re: Waar visitekaartjes goedkoop printen of drukken?

Citaat:
Ben in het laatste jaar van m’n opleiding voor grafische vormgeving. Nu wil ik toch wat meer freelance gaan werken.

Af en toe doe ik wel wat voor familie/vrienden/kennissen, maar wil dit graag uitbreiden. Ben aan het rond kijken op internet voor visitekaartjes. Ik ga ze dus zelf ontwerpen maar heeft iemand nog tips waar ik ze goedkoop kan laten printen/drukken? ‘k wil graag ongeveer 250 tot 500 kaartjes, dus denk dat het goedkoopst is om te printen, toch?
Ik begrijp wel dat je het goedkoop wilt omdat je net start maar misschien is het in jouw geval juist handig om een drukker in de buurt te zoeken en daar mee in gesprek te gaan. Als het goed is heb jij straks veel meer klanten voor hem en kun je hierover prijsafspraken met hem maken.
__________________
Maartje

www.maartjetraint.nl
Met citaat reageren
  #14  
Oud 31 oktober 2008, 11:25
niels_scheide niels_scheide is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2008
Berichten: 33
Weblogartikelen: 1
Standaard Re: Waar visitekaartjes goedkoop printen of drukken?

Drukken kan altijd goedkoper .........
maar niet zomaar: ander papier, andere kwaliteit, niet netjes gesneden etc etc. Ik vind drukwerk belangrijk: het is je identiteit als je er niet zelf bent. Briefpapier, visitekaartjes etc doen dan mee in 'de indruk' die men van je heeft. Je visitekaartje zit immers jaren bij iemand opgeborgen, en een factuur die binnenkomt op een mooi stukje drukwerk doet ook mee

Ik ben (via via) in contact gekomen met Sprint Print in Zwaag (redelijk in de huurt voor mij)
Zeker niet de goedkoopste, maar prachtig resultaat. Zelfde resultaat kan ongetwijfeld goedkoper maar een relatie opbouwen met iedereen om je heen (niet alleen klanten) is veel waard.
Met citaat reageren
  #15  
Oud 4 november 2008, 02:23
webdesigndirect webdesigndirect is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 november 2008
Berichten: 16
Standaard Re: Waar visitekaartjes goedkoop printen of drukken?

Er zit heel erg veel verschil tussen drukkers. Niet alleen wat betreft kwaliteit en prijs, maar ook op het gebied van klantvriendelijkheid en service. Zo zal de ene zonder problemen bijvoorbeeld een proefdruk leveren terwijl anderen daar niet aan doen. Het zijn van die kleine dingen die het verschil maken.

Als klanten goedkoop drukwerk willen adviseer ik Printcarrier. Als vormgever moet alles 100% in orde geleverd worden en wordt het zeer goedkoop op redelijk goede kwaliteit gedrukt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
drukwerk, visitekaartje

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon