Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 juni 2008, 13:30
JokeHeikensTekst's schermafbeelding
JokeHeikensTekst JokeHeikensTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 juni 2008
Berichten: 118
Standaard Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

Mijn pitch:
Als freelance journalist schrijf ik voor kranten, ik maak reportages en interviews en mijn opdrachtgever is erg enthousiast. Ik zoek opdrachtgevers, ook in het zakelijke leven.

Alvast bedankt voor je reactie!

Groet,

Joke

Laatst gewijzigd door JokeHeikensTekst; 27 juni 2008 om 14:05 Reden: Ff vergeten!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 juni 2008, 13:38
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

http://www.jht.nu/

teksten zien er goed uit !
Al leest het wat raar op de index bij Werkwijze, ik was net lekker aan het lezen en dan zie ik een beschrijving van wat ik zie als ik op werkwijze ( knop ) druk.

Iets van richtprijzen zou handig zijn denk ik ..

algemene tip: je site oogt erg speels, iets te speels in mijn ogen , wellicht dat je daar wat aan kunt / wil doen

En verder de technische babbel: je staat wel in google,( http://www.google.nl/search?q=site%3Awww.jht.nu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nlfficial&client=firefo x-a ) maar ik zie dat je weinig gebruik maakt van de <title> en <meta> tags in je <head> , ook ontbreekt de robots.txt
Kijk gerust in de bron van mijn site ( http://www.creativepulses.nl/ ) en dan zie je wat ik bedoel.

En verder heb ik een scrollbar op een normale monitor voor het menu, wellicht handig om te proberen die ook weg te halen
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 juni 2008, 14:03
JokeHeikensTekst's schermafbeelding
JokeHeikensTekst JokeHeikensTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 juni 2008
Berichten: 118
Standaard Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

Dank je wel voor je feedback! Ik zal mijn computer-onderlegde man eens vragen hoe dat zit met wat je bij Google schreef.
Richtprijzen is een goed idee, maar wel erg eng.
Te speels, hmm, ik begrijp wat je bedoeld. Ik wil een logo, maar dat is best duur, vind ik. Aan de andere kant reflecteert de site wel wie en wat ik ben.
Ik denk er verder over na...

Groet,

Joke
Met citaat reageren
  #4  
Oud 27 juni 2008, 18:58
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

no problem!

wbt het logo: leuke logos hoeven niet veel te kosten
Met citaat reageren
  #5  
Oud 28 juni 2008, 01:15
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

Hoi Joke, welkom hier!
Ik heb naar je site gekeken en ik sluit me bij de reactie van Ramon aan. Speels of misschien kan je ook zeggen dat het nog niet helemaal een professionele uitstraling heeft.
Waar ik wel weer fan van ben is de simpele en to the point menustructuur, die zo te horen inderdaad goed bij je past. Ook wordt uit de site goed duidelijk welke ervaring je al hebt, dus waar een opdrachtgever je voor kan inhuren - lekker concreet.
Ik ben een liefhebber van teksten, grammatica etc. en zeker met jouw vakgebied heb ik hier even met kritische blik naar gekeken. Hier en daar begin je na : met een hoofdletter terwijl dat een kleine letter moet zijn.
Op je homepage schrijf je "Nadat begin april mijn derde dochter geboren is". Ik denk dat hier 'was' moet staan, gezien de vervolgzin. Enneh, op Werkwijze staat ergens verbetert, i.p.v. verbeterd en gedachten i.p.v. gedachte.
Misschien moet je ook nog eens kritisch kijken naar je Engelse teksten, maar dan meer in de zin van woordkeus en zinsbouw.
Succes!
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren
  #6  
Oud 29 juni 2008, 13:39
JokeHeikensTekst's schermafbeelding
JokeHeikensTekst JokeHeikensTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 juni 2008
Berichten: 118
Standaard Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

Dank je wel voor je reactie.
Ik heb de tekst wat aangepast. Daarnaast ben ik nog steeds aan het denken over een ander logo en website, wat meer professioneel ipv gezellig.
Wat de engelse teksten betreft, ik heb er nooit iemand naar laten kijken, dit is mijn vertaling.

Groet,

Joke
Met citaat reageren
  #7  
Oud 29 juni 2008, 14:04
JokeHeikensTekst's schermafbeelding
JokeHeikensTekst JokeHeikensTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 juni 2008
Berichten: 118
Standaard Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
http://www.jht.nu/
En verder de technische babbel: je staat wel in google,( http://www.google.nl/search?q=site%3...ient=firefox-a ) maar ik zie dat je weinig gebruik maakt van de <title> en <meta> tags in je <head> , ook ontbreekt de robots.txt
Kijk gerust in de bron van mijn site ( http://www.creativepulses.nl/ ) en dan zie je wat ik bedoel.
Ik denk dat ik ongeveer weet wat je bedoeld, het probleem is dat ik het niet voor elkaar krijg. In het programma waar ik mee werk (web-pro) heb ik dat wel ingevuld, maar het staat er niet....
De robotts.txt, dat snapt ik helemaal niet...... :-D
Ik heb manlief gevraagd, maar die weet het ook niet (of hij heeft genoeg van mijn gezeur..) En ik zou niet weten hoe ik in de bron van jouw site zou moeten kijken. Hij ziet er verder goed uit!

Groet,
Joke
Met citaat reageren
  #8  
Oud 29 juni 2008, 16:25
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

Laatste tipje nog, met het risico wat pinnig over te komen, maar is positief bedoeld > Lancelots is ook een marketingkanaal en het is goed om voor ogen te houden dat hier ook potentiële opdrachtgevers meelezen. Ik zou hier in je berichten rekening mee houden m.b.t. grammatica e.d.. Nogmaals succes!
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren
  #9  
Oud 29 juni 2008, 17:25
JokeHeikensTekst's schermafbeelding
JokeHeikensTekst JokeHeikensTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 juni 2008
Berichten: 118
Wink Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

Helaas komt het wat pinnig over idd, dat 'snapt' was een grapje, daarom had ik er ook een smiley achter gezet. Ik vind dat een werkgever ook wat humor moet hebben. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld en dat je het goed bedoeld, maar op mijn beurt vraag ik me af of jij dat wel als een grapje zag?

Groet,

Joke
Met citaat reageren
  #10  
Oud 29 juni 2008, 18:07
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Graag feedback, ook op mijn website als het kan!

@JokeHeikensTekst:

rechts-klik al eens geprobeerd ?
en zie www.creativepulses.nl/robots.txt
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ROW maar eigenlijk WUO Kampioen Belasting 17 3 december 2007 16:11
Opdrachtgever wil VAR-wuo en EV, terwijl dienstverband aantoonbaar is. Annet Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 7 6 augustus 2007 17:36
Uitkering en zelfstandig ondernemen Anoniem Al die andere praktische dingen 11 22 februari 2007 10:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon