Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Omgaan met opdrachtgevers

Mededelingen

Omgaan met opdrachtgevers Hoe kun je het gedrag van je opdrachtgever beïnvloeden? Hoe bepaal je je uurtarief? Wat te doen als de factuur niet betaald wordt? Hoe ga je om met problemen in een project?

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 november 2013, 13:50
inging inging is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 november 2013
Berichten: 1
Standaard Keuze uit meerdere opdrachten, hoe daar mee om te gaan?

Ik ben sinds kort begonnen als freelance front-end developer. In het begin druk bezig geweest met gesprekken met recruiters van bemiddeling bureaus. Nu ben ik benaderd door twee verschillende bemiddeling bureaus. Ik heb 1 gesprek gehad voor een opdracht en waarschijnlijk willen ze me voor deze opdracht inhuren. Nu heb ik morgen een gesprek bij een ander bedrijf en de kans is groot dat ze me ook voor deze opdracht willen inhuren. Van beide opdrachten heb ik dus nog geen definitief antwoord gekregen.

Hoe gaan jullie om met zo'n situatie? Geldt hier welke opdrachtgever het eerst komt het eerst maalt principe? Of zouden jullie kiezen voor de opdracht die beter bij je past? (minder reistijd, beter tarief en meer uitdaging). Hoe dan ook, een van de opdrachtgevers moet ik gaan teleurstellen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 november 2013, 00:53
Hetty Dalsheim's schermafbeelding
Hetty Dalsheim Hetty Dalsheim is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Berichten: 753
Stuur een bericht via MSN naar Hetty Dalsheim
Standaard

Een advies is lastig, want jij kan het beste bepalen wat je wilt en wat op dit moment bij je past.

Neem even een paar dagen de tijd om alles tot je door te laten dringen, zet de voordelen van beide op een rijtje en maak ook een lijstje van de eventuele nadelen. Maak dan je keuze en ga dan helemaal voor deze opdracht.

Succes en laat even horen wat je besloten hebt.

Groeten van Hetty
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe om te gaan met brainstorm / ideeën roobin Omgaan met opdrachtgevers 1 1 augustus 2013 20:46
Opdrachtgever uit de VS. Hoe werkt dat met BTW en facturatie e.d.? DZTC Belasting 0 10 februari 2012 13:01
Van incidentele opdracht naar meerdere opdrachten: hoe zit het met btw? Ralph82 Belasting 2 24 mei 2008 13:34
Hoe eerste opdrachten vinden als freelance journalist/tekstschrijver? mikki Marketing en acquisitie 7 19 maart 2007 18:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon