Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Omgaan met opdrachtgevers

Mededelingen

Omgaan met opdrachtgevers Hoe kun je het gedrag van je opdrachtgever beïnvloeden? Hoe bepaal je je uurtarief? Wat te doen als de factuur niet betaald wordt? Hoe ga je om met problemen in een project?

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 december 2008, 16:13
storm.w@gmail.com storm.w@gmail.com is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 mei 2007
Berichten: 9
Standaard Nieuwe opdrachtgever biedt nul-urencontract aan. Liever uurtarief?

Hallo!

Ik werk als freelancer voor verschillende opdrachtgevers. Een nieuwe opdrachtgever biedt mij een nul-uren contract aan. Ik heb daar geen ervaring mee. Liever hanteer ik een uurtarief. Wie kan mij adviseren?

W. Storm.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 december 2008, 16:25
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Nieuwe opdrachtgever biedt nul-urencontract aan. Liever uurtarief?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door storm.w@gmail.com Bekijk bericht
Hallo!

Ik werk als freelancer voor verschillende opdrachtgevers. Een nieuwe opdrachtgever biedt mij een nul-uren contract aan. Ik heb daar geen ervaring mee. Liever hanteer ik een uurtarief. Wie kan mij adviseren?

W. Storm.
Wat is de opdracht dan? Lijkt me dat je voor een nul-uren contract ook een uurtarief moet afspreken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 december 2008, 17:10
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Nieuwe opdrachtgever biedt nul-urencontract aan. Liever uurtarief?

Dat valt toch te combineren?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 december 2008, 17:27
Sjaak's schermafbeelding
Sjaak Sjaak is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 8 juni 2007
Berichten: 272
Standaard Re: Nieuwe opdrachtgever biedt nul-urencontract aan. Liever uurtarief?