Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 11 oktober 2008, 23:11
estrelle estrelle is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juli 2008
Berichten: 49
Standaard Re: Diverse aanbestedingssites

Ik ben sinds 1 augustus voor mijzelf aan het werk. Een van de eerste sites waar ik mij heb aangemeld is freelance.nl

Nu moet ik zeggen dat ik mijn eerste opdracht ( na een dag zonder werk te zitten) te danken heb aan freelance.nl, dus enige loyaliteit is op z'n plaats.

Mijn eerste opdracht was dus via freelance.nl daarna ben ik bij deze opdrachtgever automatisch doorgeschoven... naar een andere afdeling wel te verstaan.

Inmiddels, als junior, kan ik zeggen dat freelance.nl kán werken, mits je geluk hebt. En inderdaad heb je daar veel te maken met tussenpersonen.
Maar werk is er te vinden............

Op dit moment heb ik gelukkig een mengeling van Freelance.nl en eigen klanten. Qua tarieven scheelt dat ook behoorlijk!

Voor de duidelijkheid.. ik heb 1 opdracht gescoord bij freelance.nl, ben daar doorgeschoven naar een 2e... daarnaast heb ikzelf de 3e en 4e gescoord.

Freelance.nl is dus niet helemaal uit de picture.... maar gezien de reacties die ik daar als secretaresse heb geplaatst, moeilijk is het wel! Wat ik ook erg jammer vind is dat ze je 9 van de 10 keer geen terrugkoppeling/ cq. reactie geven!

Groet,
Bianca
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
freelance.nl

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon