Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 25 september 2008, 13:50
Sjaak's schermafbeelding
Sjaak Sjaak is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 8 juni 2007
Berichten: 272
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cirsten Bekijk bericht
Ik lees graag succesverhalen, want zelfs uit dat succes kun je weer iets halen.
Volgens mij schreef ik precies het zelfde.
  #12  
Oud 25 september 2008, 13:53
Cirsten
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

'Het enige waaraan ik me stoor is als ik in dit forum moet lezen en linken naar de succesverhalen van anderen zonder dat daar voor mij als freelancer / ondernemer een voordeel te behalen valt '

Volgens mij zegt dat iets anders...
  #13  
Oud 25 september 2008, 13:55
Sjaak's schermafbeelding
Sjaak Sjaak is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 8 juni 2007
Berichten: 272
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cirsten Bekijk bericht
'Het enige waaraan ik me stoor is als ik in dit forum moet lezen en linken naar de succesverhalen van anderen zonder dat daar voor mij als freelancer / ondernemer een voordeel te behalen valt '

Volgens mij zegt dat iets anders...
Ok, fijne dag verder.
  #14  
Oud 25 september 2008, 13:59
Cirsten
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

Misschien heb ik je verkeerd begrepen...ik las dat je je (mogelijk) stoort aan succesverhalen waarin voor jou geen voordeel te behalen valt.
  #15  
Oud 25 september 2008, 14:22
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cirsten Bekijk bericht
[ .. ]
Ik geloof dat Freelance Today idem doet, dat websitefreelancers.nl eveneens hetzelfde doet. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
[ .. ]
trust me , WSF is geheel anders van FT en van je eigen platform dat je graag aan de man brengt.
  #16  
Oud 25 september 2008, 14:30
Cirsten
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

En ik vraag tips, ga een discussie aan.

Niets anders dan ook FT heeft gedaan in een ander topic.

Laatst gewijzigd door forumbeheerder; 25 september 2008 om 14:40 Reden: Links verwijderd
  #17  
Oud 25 september 2008, 15:03
TamTamTekst's schermafbeelding
TamTamTekst TamTamTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 december 2007
Berichten: 619
Weblogartikelen: 1
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

Denk je niet dat je door jouw reacties een hele grote potentiële doelgroep tegen je in het harnas aan het jagen bent?

Marlies
__________________
Marlies Van de Voort
www.tamtamtekst.nl
  #18  
Oud 25 september 2008, 15:18
Cirsten
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

Ik denk dat de reacties heel erg fel zijn, om welke reden is mij onduidelijk.

Ik heb nog geen tip gekregen, alleen maar kritiek, wat goed is hoor. Ik ben daar ook erg blij mee! ( en in dit topic overigens geen enkele reactie op mijn vraag)

Het concept is bedoeld voor freelancers die moeite hebben om gevonden te worden. We werken tegen kostprijs...voor wat we ontwikkelen en wat we afleveren. Ik denk er zelfs ver onder maar enfin.
Juist om freelancers te helpen om in the picture te komen, gevonden te worden.

Er zijn soortgelijke topics, ook 'freelancers' die producten of diensten aan bieden. Of zie ik dat nou helemaal verkeerd?
  #19  
Oud 25 september 2008, 15:33
TamTamTekst's schermafbeelding
TamTamTekst TamTamTekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 24 december 2007
Berichten: 619
Weblogartikelen: 1
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

Maar je hebt nog helemaal niet laten zien wat jouw idee zou toevoegen aan bestaande freelance sites. Hoe kunnen wij dan bepalen of het de prijs waard is?

Uit wat je hier hebt geschreven, meen ik af te kunnen leiden dat je geen idee hebt hoe zoekmachines werken en hoe mensen zoeken. Dan kun je wel beweren dat jij ervoor zult zorgen dat freelancers gevonden worden, maar uit niets blijkt dat je daartoe in staat bent.

Je hele houding hier vind ik onprofessioneel en gelijkhebberig. Dat noem ik niet de discussie aangaan.

Maar goed, ik vind dat ik hier al teveel tijd aan heb besteed.

Zoals Sjbaart al schreef: een goede dag verder.

Marlies
__________________
Marlies Van de Voort
www.tamtamtekst.nl
  #20  
Oud 25 september 2008, 15:56
Cirsten
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Gevonden worden op het WWW

Ik vind het oprecht jammer dat dit jouw beeldvorming is.

Inhoudelijk wordt er niet gereageerd op mijn discussie. En dat vind ik jammer. Ik draag freelancers een warm hart toe en dacht en denk met mijn platform zeker de startende freelancers te kunnen ondersteunen. Maar misschien heb ik dat helemaal mis. En daarom ook aandacht voor dit platform.


Je gaat de discussie aan vanuit jezelf, dat jij wordt gevonden is natuurlijk super. Maar ik hoop dat je het met me eens kunt zijn dat dit voor heel veel freelancers niet zo is.

Dat jij de meerwaarde misschien niet kunt ontdekken is voor jou persoonlijk. Misschien denken andere collega's daar anders over.

En mochten die er ook zo over denken dan hoor ik het graag! Daarom ook dit topic, daarom ook graag hoe jullie het zien!

En even voor het bovenstaande, ik bedoelde het echt positief aangaande het voordeel zien uit elk succesverhaal. Wellicht dat ik moet werken aan mijn digitale communicatie en interpreteren de lezers mijn woorden niet zoals ik ze bedoel.

Mijn excuus daarvoor.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 13:50
Persberichten schrijven in 20 stappen (Boekrecensie/overzicht) Adine Versluis Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 6 30 juli 2007 17:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon