Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 25 juli 2008, 12:57
Mark Sluymers's schermafbeelding
Mark Sluymers Mark Sluymers is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 51
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

Wederom bedankt voor de hulp. Ik heb ook op internet gekeken en het zijn inderdaad hulplijntjes. Ik heb besloten mijn kaartje toch maar in Illustrator te maken, aangezien dat toch de beste kwaliteit oplevert. Ik maak dan wel geen gebruik van afbeeldingen (het kaartje is gebaseerd op mijn portfoliosite, die ik ook extreem simpel heb gehouden), ik wil toch dat ik er achteraf geen spijt van krijg of iets dergelijks.

Ik heb inderdaad rekening gehouden met de marge, daar was ik van het begin af aan erg op gespitst. Niets zo erg als een berg kaartjes ontvangen die eigenlijk onbruikbaar zijn.

Mooi om te weten dat je je kaartje kunt controleren nadat deze geüpload is.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 31 juli 2008, 23:55
sioux's schermafbeelding
sioux sioux is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 5 augustus 2006
Berichten: 58
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

Tot nu toe voor alles Vista Print gebruikt. En met alles bedoel ik visitekaartjes, briefpaper en enveloppen. Je moet wel creatief met Word of iets dergelijks zijn om het ontwerp in het juist formaat te krijgen. De kwaliteit van het geprinte materiaal is prima. Het is inderdaad geprint en niet gedrukt. Bij een drukker heb je altijd veel hogere kwaliteit.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 8 augustus 2008, 17:52
Mark Sluymers's schermafbeelding
Mark Sluymers Mark Sluymers is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 51
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

Ik ben in zee gegaan met Drukwerkdeal.nl. Na even wat problemen te hebben gehad met mijn EPS bestanden, lukte het met PDF bestanden wel. Kreeg eergisteren het bericht dat mijn visitekaartje "in druk" is. Ben razend benieuwd. Over ongeveer een weekje zal ik het weten.

Bedankt voor alle tips en aanwijzingen!
Met citaat reageren
  #24  
Oud 9 augustus 2008, 13:15
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

Oei, spannend! Ik ben nog zo steeds blij met mijn visitekaartjes als een kind met nieuw speelgoed. Ik wil ze ook heel graag aan iedereen laten zien, wat een leuke bijkomstigheid is met het fenomeen "visitekaartje".

Groetjes, Renée
Met citaat reageren
  #25  
Oud 19 augustus 2008, 14:13
Mark Sluymers's schermafbeelding
Mark Sluymers Mark Sluymers is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 51
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

De kaartjes zijn inmiddels binnen en ik ben dik tevreden. Mooie afwerking, professioneel en goed gedrukt. Hartelijk bedankt voor de tip, mensen.
Met citaat reageren
  #26  
Oud 27 augustus 2008, 16:03
Mark Sluymers's schermafbeelding
Mark Sluymers Mark Sluymers is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 51
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

Om nog even op drukwerkdeal.nl terug te komen: ik had 250 kaartjes besteld, om te kijken of ik de kwaliteit te pruimen vond. Maar ik heb uiteindelijk voor dezelfde prijs een stuk of 2000 (misschien meer) ontvangen. Iemand anders ook deze ervaring?

Ben er wel blij mee!
Met citaat reageren
  #27  
Oud 15 juni 2010, 18:45
nancy_kelpie's schermafbeelding
nancy_kelpie nancy_kelpie is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 190
Stuur een bericht via MSN naar nancy_kelpie
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

Drukwerkdeal heeft mijn kaartjes 4 x verkeerd gedrukt (inkt uitgelopen, achterkant niet gedrukt, kleuren verkeerd, elke keer verzonnen ze wel wat nieuws) en 2 x drukwerk van totaal iemand anders opgestuurd. Erg vervelend. Uiteindelijk waren de kaartjes echter wel prima.

Ik denk echter dat je dit soort risico's bij alle internetdrukkers hebt. Ik geef zelf de voorkeur aan lokale copyshops (drukkers zijn alleen interessant boven de 1000 kaartjes).
__________________
illustraties, animaties & games
Met citaat reageren
  #28  
Oud 15 juni 2010, 19:07
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

You gotta be kiddin' echt!? jeetje.

ik heb destijds via mijn ontwerper de boel laten drukken, kwam toen uit Duitsland met de post, echt prima kaartjes (voor en achterkant, de meeste lancelot-meeting-mensen hebben er wel een 1 )
Met citaat reageren
  #29  
Oud 15 juni 2010, 21:16
nancy_kelpie's schermafbeelding
nancy_kelpie nancy_kelpie is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 190
Stuur een bericht via MSN naar nancy_kelpie
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

Op gegeven moment vond ik het wel grappig, benieuwd wat ze nu weer hadden verzonnen De laatste keer hebben ze er eindelijk persoonlijk naar gekeken voor ze het verstuurden en hebben ze het ook maar aangetekend opgestuurd en opgebeld wanneer het kwam
__________________
illustraties, animaties & games
Met citaat reageren
  #30  
Oud 16 juni 2010, 17:37
Timlecomte Timlecomte is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2010
Berichten: 10
Standaard Re: Goede drukkerij visitekaartjes?

Ik ben helemaal afgeknapt op kleine lokale drukkerijen. Ze doen vaak moeilijk over de specificaties waarin je iets moet aanleveren en over het algemeen is creativiteit ver te zoeken. Bovendien betaal je vaak opeens 50 cent per visitekaartje (zonder speciale technieken, gewoon dik papier met inkt erop).

Onze kaartjes worden tegenwoordig gedrukt bij een grotere drukkerij die ook beschikt over print mogelijkheden. Drukwerk is voor onze oplages gewoonweg te duur.

Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt qua print effecten, maar over het algemeen krijg je veel meer waar voor je geld bij een goede drukkerij.

Visitekaartjes via internet heb ik geen ervaring mee. Een beetje contact met een persoon, die daadwerkelijk laat zien dat hij/zij snapt wat je wilt hebben, stel ik zeer op prijs.
__________________
Tim Lecomte
@timlecomte op twitter!
Visius
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
drukwerk, visitekaartje

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede en goedkope DTP'er AlexS Al die andere praktische dingen 7 9 augustus 2010 22:19
Elke goede coach heeft een goede coach Petra Megens Marketing en acquisitie 4 31 januari 2008 20:14
Visitekaartjes, welke kwaliteit ramon fincken Al die andere praktische dingen 6 10 december 2007 14:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon