Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 oktober 2006, 16:55
Petra Petra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 12
Lightbulb even voorstellen

Hallo,
Ik ben hier gloednieuw en blijkbaar met andere dingen bezig als de andere freelancers.Ook in mijn branche kan ik wel hulp gebruiken .
Ik wil niet ''zweefteef'' overkomen, want dat ben ik niet.

Ik ga hier mijn elevator pitch neerzetten en ben benieuwd naar jullie reacties.

Ik geef door handoplegging Reiki energie door.
Mensen die zich uitgeblust of ziek voelen.
Mensen die zichzelf een verwenuurtje willen geven.
Door het ontvangen van Reiki-energie hebben zij meer energie en levenskwaliteit.
Het werkt niet alleen voor mens en dier maar ook voor situaties of bedrijven.
De bekendste opdrachtgever is de DJ/producer Martijn ten Velden.
Na 5 behandelingen heeft hij opeens een, opvallend, grote stijging in zijn carrière.
Hij voelt zich sindsdien gelaafd, ontstressed en vol nieuwe creatieve ideeën.
Ik bied bedrijven aan hun gestresste werknemers extra energie te geven zodat er minder ziekteverzuim is.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 oktober 2006, 17:03
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: even voorstellen

Welkom Petra!

Heldere pitch. Misschien nog een tikje lang. En ik zou hem iets meer op "je" richten (de ontvanger van de boodschap, je gesprekspartner).

Die Reiki voor situaties of bedrijven maakt me wel nieuwsgierig. Wat moet ik me daarbij voorstellen?

Misschien wil Mieke ons eens uit de doeken doen hoe die Reiki-energieoverdracht precies werkt
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 oktober 2006, 17:23
Petra Petra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 12
Standaard Re: even voorstellen

Bedankt Rene voor je snelle reactie.

Reiki behandeling voor situaties en bedrijven. Dat kan alleen maar met een afstandsbehandeling. Ik ben gewoon thuis en neem de situatie of het bedrijf tussen mijn handen en ga dan Reiki (door)sturen met als extra een mentale informatie. Alles wat jij kunt bedenken, daar kan Reiki-energie heen. The Sky is not the limit . Maar ik kan alleen maar goede energie sturen. Negatief is onmogelijk.

Mijn nieuwe Pitch

Ik geef door handoplegging Reiki energie door.
Mensen in uw bedrijf die zich uitgeblust of ziek voelen.
Mensen die u een verwenuurtje wilt geven.
Door Reiki-energie hebben zij meer energie en levenskwaliteit.
Het werkt niet alleen voor mens en dier maar ook voor situaties of bedrijven.
De bekendste opdrachtgever is de DJ/producer Martijn ten Velden.
Na 5 behandelingen heeft hij opeens een, opvallend, grote stijging in zijn carrière.
Hij voelt zich sindsdien gelaafd, ontstressed en vol nieuwe creatieve ideeën.
Ik bied aan in uw bedrijf gestresste/zieke werknemers extra energie te geven zodat er minder ziekteverzuim is.

Groet
Petra
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 oktober 2006, 18:31
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: even voorstellen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petra Bekijk bericht
Reiki behandeling voor situaties en bedrijven. Dat kan alleen maar met een afstandsbehandeling. Ik ben gewoon thuis en neem de situatie of het bedrijf tussen mijn handen en ga dan Reiki (door)sturen met als extra een mentale informatie.

Daar zou ik een "heal a friend" link van maken op je website, zodat we dat voor anderen kunnen bestellen
__________________
René
Met citaat reageren
  #5  
Oud 10 oktober 2006, 18:34
Petra Petra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 12
Standaard Re: even voorstellen

Ik bied op mijn website ''cadeaubonnen'' aan
Met citaat reageren
  #6  
Oud 10 oktober 2006, 18:36
Petra Petra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 12
Standaard Re: even voorstellen

Mijn website:

WWW.JIvita.nl
Met citaat reageren
  #7  
Oud 15 oktober 2006, 00:37
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Re: even voorstellen

Hallo Petra,

Stoer dat je met een pitch voor Reiki bezig bent; spirituele marketing is een groeimarkt ;-)

Mijn suggestie:

Ik geef door handoplegging Reiki energie door. Dit is "universele levensenergie".
Reiki is bijvoorbeeld geschikt voor
werknemers die zich uitgeblust of ziek voelen of voor mensen die een verwenuurtje verdienen.
Het effect van de behandelingen is meer energie en levenskwaliteit.
Het werkt niet alleen voor mens en dier maar ook voor situaties of bedrijven.

Minder ziekteverzuim door Reikibehandelingen: ik help uw bedrijf hier graag bij, uiteraard vertrouwelijk.

__________________
Alchemizer
Met citaat reageren
  #8  
Oud 7 februari 2007, 22:29
Petra Petra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 12
Standaard Re: even voorstellen

Hallo,
Ik wil de volgende brief aan bedrijven gaan sturen.
Willen jullie een oordeel geven.

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik mijn praktijk aan u voorstellen. Ik ben Feng-Shui adviseur, Geopatholoog en Reiki healer. Een van mijn projecten is:

“Massage in de lunchpauze”

Stress op uw werk, deadlines die maar net gehaald worden, een belangrijke presentatie. Als de druk even te groot wordt voel u dat gelijk in lichaam of geest. Uw agenda staat te vol om er een dagje tussenuit te gaan. Dan biedt een verkwikkende Reiki-massage tussendoor uitkomst.

Een Reiki massage laat de energie weer door uw lichaam stromen, waardoor u er weer beter tegenaan kunt.
Een pluspunt is dat u gewoon thuis of op uw werk kunt blijven want ik kom naar u toe. U kunt kiezen tussen een stoelmassage van ca. 30 minuten of een liggende massage van ca 1uur. U hoeft ook niet uit de kleren. Als ik naar uw werkplek kom kun u zelfs tijdens de pauze energie bijtanken.
Bedrijven die een Reiki-masseur laten komen doen niet alleen hun werknemers een plezier maar ook zichzelf. Het is een gerichte aanpak om ziekteverzuim binnen het bedrijf te verlagen. Prestaties verbeteren en zelfs een burn-out kan worden tegengegaan. Kortom: Reiki massage op de werkplek houdt werknemers, die vaak onder druk werken, gezond.
Uiteraard geldt dit ook voor werkgevers.

Klachten die jarenlang zijn opgebouwd hebben tijd nodig om te verminderen. Ik adviseer dan ook om een werknemer eerst 3 tot 5 maal een Reiki massage te geven en dan te evalueren. De werknemer kijkt voornamelijk naar de verbetering van de persoonlijke klachten, de werkgever zal meer geïnteresseerd zijn in het verloop van het ziekteverzuim.
Vervolgens adviseer ik af en toe een opfrismassage.

Een Reiki- massage kost tussen de € 30 en € 40. Een ziektedag kost gemiddeld € 250 per dag.

Massages op het werk is een opkomende trend.
Mensen voelen dat het werkt en er wordt bewust gezocht naar mogelijkheden om zichzelf te ontspannen. Zowel lichamelijk als geestelijk knappen ze op van een Reiki-massage!


Ik geef door handoplegging Reiki energie door. Dit is "universele levensenergie".
Reiki is geschikt voor werknemers die zich bijvoorbeeld uitgeblust of ziek voelen of voor mensen die een verwenuurtje verdienen.
Het effect van de behandelingen is meer energie en levenskwaliteit.
Het werkt niet alleen voor mens en dier maar ook voor situaties of bedrijven.

Minder ziekteverzuim door Reikibehandelingen: ik help uw bedrijf hier graag bij, uiteraard vertrouwelijk.

Binnenkort zal ik u telefonisch benaderen om een afspraak te maken, zodat ik het een en ander mondeling kan toelichten

Een vriendelijke groet
Met citaat reageren
  #9  
Oud 8 februari 2007, 10:34
erno@ernohannink.nl's schermafbeelding
erno@ernohannink.nl erno@ernohannink.nl is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Berichten: 142
Stuur een bericht via Skype™ naar erno@ernohannink.nl
Standaard Re: even voorstellen

Een aantal dingen die mij opvallen in deze brief:
- geachte heer/mevrouw, je weet precies aan wie je deze brief richt? Ken je de naam van de verantwoordelijke voor PZ / HRM ?
- brief is vrij lang.
- kietel, maak nieuwsgierig, zorg dat de eerste alinea vraagt om doorgelezen te worden
- maak gebruik van de kennis die de persoon heeft die je aanschrijft
- blijf bij de kern. Volgens mij: "Massage in de lunchpauze"
- hoelang is de lunchpauze van de bedrijven die je aanschrijft? Gezamenlijk of individueel? Als er een pauze is van 30-45 minuten kun je maar 1 massage geven van een halfuur per dag per bedrijf....
__________________
ik help zelfstandigen internet slim toe te passen zodat ze meer klanten kunnen krijgen.

gratis nieuwsbrief klanten krijgen via internet
Hyves: Hyves voor freelancers
@ernohannink
boekeh
Met citaat reageren
  #10  
Oud 8 februari 2007, 10:49
Petra Petra is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 oktober 2006
Berichten: 12
Standaard Re: even voorstellen

Hallo Erno,
bedankt voor je reactie!
Ik ben van plan eerst te informeren hoe groot het bedrijf is en de naam van hoofd PZ te vragen.
Ik vind het erg moeilijk om zo'n brief op te zetten.
Hoe zeg ik niet te veel en hoe maak ik nieuwsgierig.
Als het bedrijf geïnteresseerd is kunnen de lunchpauzes misschien verschoven worden, dus zijn er meer massages per dag mogelijk. Mogelijk vindt het bedrijf het zo belangrijk om gezonde werknemers te hebben dat ze er gewoon een extra uurtje vrij voor geven.

wat bedoel je met: maak gebruik van de kennis die de persoon heeft die je aanschrijft

een vriendelijke groet
Petra
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorstellen Son Marktplaats 1 4 oktober 2006 20:09
Even voorstellen Richard Schuth van Ambiecon Consultants ambiecon consultants Marktplaats 2 19 september 2006 18:41
Ook maar even voorstellen Stefan Jager Marktplaats 3 20 augustus 2006 19:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon