Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 11 april 2009, 07:06
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: ZZP'ers: je persoonlijke gegevens staan op Google Maps, met dank aan de KvK

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door writer83 Bekijk bericht
Ik heb deze link bekeken maar er staat toch niet dat ze dan die link verwijderen, of wel?? Ik begrijp niet zo goed wat ze nou zeggen. Er staat "Als u ziet dat uw persoonlijke telefoonnummer of contactgegevens in een bedrijfsvermelding worden genoemd, vult u het onderstaande formulier in. Google Maps verzamelt informatie van verschillende bronnen, waaronder websites en Gouden Gids-directory's. Soms blijkt dat deze informatie niet juist of achterhaald is."
De informatie (mijn persoonlijke adres en tel.nr. Grr) is wel juist, ik wil het gewoon niet op internet hebben!
Ik vind het echt heel erg wat hier zomaar gebeurt! Ik heb ook informatie gekregen om dingen van google te verwijderen: on-be-grijpelijk de uitleg in deze. Ze maken je het vooral zo moeilijk mogelijk. PFFFFF

Als je daarop klikt, dan kun je ook specifiek aangegeven dat jouw informatie persoonlijk is. Wat ik niet op internet wil hebben, beschouw ik als persoonlijk

Ik heb inderdaad ook de uitleg geprobeerd met bedrijf claimen enzo, maar dat was voor mij ook veeeeeeel te onduidelijk.
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #12  
Oud 11 april 2009, 11:09
writer83 writer83 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 november 2008
Berichten: 7
Standaard Re: ZZP'ers: je persoonlijke gegevens staan op Google Maps, met dank aan de KvK

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adine Versluis Bekijk bericht
Als je daarop klikt, dan kun je ook specifiek aangegeven dat jouw informatie persoonlijk is. Wat ik niet op internet wil hebben, beschouw ik als persoonlijk

Ik heb inderdaad ook de uitleg geprobeerd met bedrijf claimen enzo, maar dat was voor mij ook veeeeeeel te onduidelijk.
hmm ik heb de vragen op de link etc ingevuld en geklikt op versturen, maar ik kon nergens aangeven dat de informatie persoonlijk is..? Of krijg je daarover nog een email oid? Vraag me af wat ik nou gedaan heb door die dingen in te vullen, vaag..
Met citaat reageren
  #13  
Oud 11 april 2009, 12:48
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: ZZP'ers: je persoonlijke gegevens staan op Google Maps, met dank aan de KvK

Da's ook vreemd: bij mij staat er werkelijk hele summiere informatie vermeld, eigenlijk precies zoals ik het zou willen hebben als ik het zelf had ingevoerd.
En nou dacht ik toch dat ik zo m'n best had gedaan hier op het forum, maar de enige webpagina's waar bij mij naar verwezen wordt, zijn mijn eigen en de bedrijvengids van Gouda e.o. ...

Alleen die recensieknop vind ik uitermate onwenselijk!!

Groeten, Renée
Met citaat reageren
  #14  
Oud 12 april 2009, 10:42
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: ZZP'ers: je persoonlijke gegevens staan op Google Maps, met dank aan de KvK

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door writer83 Bekijk bericht
hmm ik heb de vragen op de link etc ingevuld en geklikt op versturen, maar ik kon nergens aangeven dat de informatie persoonlijk is..? Of krijg je daarover nog een email oid? Vraag me af wat ik nou gedaan heb door die dingen in te vullen, vaag..
Volgens mij kwam die keuzemogelijkheid vóór de link; ik heb de link gekopieerd nadat die keuze gemaakt is, dus dan moet het goed zijn volgens mij!
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #15  
Oud 12 april 2009, 10:43
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: ZZP'ers: je persoonlijke gegevens staan op Google Maps, met dank aan de KvK

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyonesse Bekijk bericht

Alleen die recensieknop vind ik uitermate onwenselijk!!

Groeten, Renée
Zouden mensen daar echt gebruik van maken?

Ik weet trouwens niet of het klopt, maar zag op je homepage dat er in het midden ook een knop 'Artiesten' staat (en onderaan dan ook één). Als je op die middelste drukt, dan kom je op de pagina 'Verlonen' terecht (waar verder zo te zien niets over artiesten staat).
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #16  
Oud 12 april 2009, 11:27
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: ZZP'ers: je persoonlijke gegevens staan op Google Maps, met dank aan de KvK

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adine Versluis Bekijk bericht
Zouden mensen daar echt gebruik van maken?
Voeg toe het woordje 'gaan': gebruik gaan maken.
Er komen (o.a. via Google toepassingen) steeds meer gegevensbronnen bijelkaar, er ontstaan steeds nieuwe (gebruiks)mogelijkheden; ook mogelijkheden die we nu nog niet kunnen voorzien. We zijn erg hard op weg om onze privacy overboord te gooien. Veel mensen vinden dat nu nog niet zo erg of nemen het probleem niet serieus, maar de echte ellende moet ws. nog komen.
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #17  
Oud 15 mei 2009, 15:44
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: ZZP'ers: je persoonlijke gegevens staan op Google Maps, met dank aan de KvK

Inderdaad, vrij apart, kan je ook je eigen gegevens wijzigen dan?
Met citaat reageren
  #18  
Oud 15 mei 2009, 15:48
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: ZZP'ers: je persoonlijke gegevens staan op Google Maps, met dank aan de KvK

Als ik het goed heb is mijn mobiele nummer nu eindelijk van Google Maps! Ik heb er wel een nep-vast-nummer voor in de plaats moeten zetten, maar dat is even niet anders
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
handelsregister


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Minder reclame ontvangen via de KvK? Zet de 'non-mailing indicator' aan René Nieuws - Voor en door freelancers 16 9 januari 2010 12:02
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 12:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon