Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > ICT

Mededelingen

ICT PC of Mac, Office en andere software, internet- en telefoonabonnement, website en zoekmachineoptimalisatie... gelukkig zijn er ook ict-freelancers die te hulp schieten.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 december 2009, 13:44
Peterk36 Peterk36 is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 2 augustus 2009
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar Peterk36
Standaard Mijn website bestaat

Mijn website is eindelijk in de lucht : www.pe-co.nl


Wat vinden jullie? ik ben wel blij met het resultaat, maar ook niet geheel objectief
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 december 2009, 01:16
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Mijn website bestaat

Ik vind het grafische deel van de site hartstikke mooi, van het tekstuele deel en de lay-out daarvan ben ik wat minder onder de indruk.

Bijvoorbeeld bij 'Wie is ...' verwacht ik info over jou, maar die volgt niet. En na een streepje volgt wat mij betreft een spatie.

Maar al met al is de basis heel aardig!

Groeten, Renée
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 december 2009, 11:45
Marcelot Marcelot is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 25 september 2009
Berichten: 89
Standaard Re: Mijn website bestaat

Ik sluit me daarbij aan, grafisch heel mooi maar de tekst die nu bij "Wie is" staat hoort mijns inziens op de pagina home. Als een bezoeker op je site komt dan moet hij direct kunnen lezen at je voor bedrijf bent en wat je aanbiedt.

Dus ik zou zeggen: verplaats de Wie is tekst naar home (onder de banner, die mag wat mij betreft wel iets kleiner) en voeg een nieuwe tekst toe bij Wie is die persoonlijker is.

Daarnaast vind ik de totale informatie wat karig, maar mogelijk heb je nog geen casus of referenties. Heb je die wel, dan zou ik die er gelijk bij plaatsen. Want je bent nu wel snel 'uitgelezen'
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 december 2009, 22:07
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Mijn website bestaat

Qua grafisch ben ik er niet zo heel kapot van (maar ja, dat is ook heel persoonlijk natuurlijk). De zin "Het ontbrekende stukje in uw organisatie" in de header is ook redelijk slecht te lezen door de 'schaduw'.
Daarnaast een beetje jammer om alle tekst dikgedrukt te doen. Hier is dikgedrukte tekst niet voor (je maakt tekst dikgedrukt om er meer nadruk op te leggen, door overal de nadruk op te leggen leg je juist nergens de nadruk op).

De tekst op je pagina Visie loopt erg achter elkaar allemaal (ipv verschillende paragrafen van te maken), dit maakt het lezen niet fijner/makkelijker.

De lijst op je Wie is Pe-Co pagina zou daadwerkelijk in een lijst moeten staan (ul of ol), daar zijn die HTML-tags voor namelijk.

En dat is alles wat ik zo kon zien zonder ook nog eens grondig de HTML te gaan bekijken..
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 december 2009, 12:46
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Mijn website bestaat

Eens kijken, het design is wel aardig, niet spetterend ( ik sluit me dus bij Hiranthi aan op dat gebied ).

http://www.pe-co.nl/visie.html dit is voor mij teveel tekst een hele lap ! Meer tussenruimtes of lijstjes / kopjes gebruiken.

Ook wellicht handig om het actieve menu-item een background te geven, nu enkel een zwarte kleur valt niet op.

Qua zoekmachinevriendelijkheid, je staat in google, maar ik mis minimaal een meta description en een robots.txt file ( google daar maar eens op ). Je W3 geeft 1 klein foutje, is zo op te lossen: http://validator.w3.org/check?uri=http://www.pe-co.nl
Met citaat reageren
  #6  
Oud 19 december 2009, 13:02
Peterk36 Peterk36 is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 2 augustus 2009
Berichten: 38
Stuur een bericht via MSN naar Peterk36
Thumbs up Re: Mijn website bestaat

thanks Ik zwengel google aan en ga aan de slag
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mag ik werk voor opdrachtgevers in het portfolio op mijn website zetten? Sofie Marketing en acquisitie 26 6 mei 2009 14:31
Wat vinden jullie van mijn (nieuwe) website? S. Jonker Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 9 20 januari 2009 11:23
Even voorstellen Graag feedback, ook op mijn website als het kan! JokeHeikensTekst Marktplaats 10 29 juni 2008 19:19
Hoe wordt mijn website gevonden? Verwijderd account Al die andere praktische dingen 5 2 september 2007 13:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon