Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 3 maart 2008, 20:24
Dirk L's schermafbeelding
Dirk L Dirk L is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2008
Berichten: 34
Standaard Huisstijl ontwikkeling voor een casestudy

Beste allen,

Om wat meer duidelijkheid te geven over mijn werkwijze, het ontwerpproces, de uiteindelijke producten en het belang van een solide huisstijl voor toekomstige opdrachtgevers zal ik eenmalig een goedkope aanbieding doen voor de ontwikkeling van een huisstijl. Het uiteindelijke ontwikkelingsproces zal dus ook openbaar worden gemaakt.

Wat?
Het betreft een ontwerp voor het logo, het briefpapier, visitekaartjes en enveloppen. Overige ontwerpen, bijvoorbeeld voor een flyer, website layout en andere communicatiemiddelen behoren ook tot de mogelijkheid.
Alle uiteindelijke ontwerpen zullen drukklaar afgeleverd worden zodat een drukker er meteen mee aan de slag kan. Tevens wordt er naast alle druk- en bronbestanden een huisstijlboek mee geleverd waarin alle regels rondom de huisstijl vermeldt zullen worden.

Voorbeelden van reeds ontworpen huisstijlen zijn te vinden in de portfolio op www.unieq.nl

Wat kost dat?
De prijs voor dit pakket (logo, briefpapier, visitekaartje en enveloppe) bedraagt slechts €500,- excl. BTW. Een prijs voor de, indien gewenst, extra te ontwerpen communicatiemiddelen zal nader besproken worden.

Wat verwacht ik van jullie?
Aangezien ik niet zomaar kan beginnen aan het ontwerp zonder iets van de onderneming zelf af te weten wil ik graag zoveel mogelijk informatie toegespeeld krijgen. Om iedereen een beetje op weg te helpen heb ik hier alvast een aantal vragen opgesteld. Graag zie ik de antwoorden op de volgende vragen terug in de briefing:
  • De volledige bedrijfsnaam zoals deze gebruikt wordt in de communicatie.
  • De volledige n.a.w. gegevens van de onderneming.
  • Wie ben ik, wat wil ik en hoe wil ik overkomen?
  • Wie zijn mijn concurrenten en wat doen zij?
  • Wat zijn mijn zwakten en sterkten?
  • Wat zijn de kernwaarden van het bedrijf?
  • Wat is de doelgroep en wat zijn de ambities, de wensen, het koopgedrag, de levensstijl en dergelijke van de doelgroep?
  • Zijn er (specifieke) kenmerken van het product en/of de diensten te noemen zoals milieuvriendelijk, duurzaam, uniek enz.?
  • Wat is de afzetmarkt?
  • Is er een voorkeur voor de stijl van het ontwerp?
Wees creatief en probeer jouw ideeën zo aantrekkelijk mogelijk te formuleren om ervoor te zorgen dat ik er meteen mee aan de slag zou willen gaan.

Wanneer?
Tot maandag 17 maart zal mijn mailbox openstaan voor de briefings. Voor zaterdag 22 maart zal ik een keuze maken uit alle briefings en contact opnemen met degene die de aantrekkelijkste briefing heeft samengesteld.

Ja, ik ben geïnteresseerd!
Bij interesse kan er een aantrekkelijke briefing gestuurd worden naar casestudy@unieq.nl
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon