Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 november 2011, 09:20
GerB GerB is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 3 december 2009
Berichten: 100
Standaard Wie wil technische Magento-klussen van me overnemen?

Een vaste klant van me heeft me een paar weken terug gevraagd een “klein dingetje” te regelen voor een webshop (voor specifieke auto-onderdelen) die hij aan het opzetten is. Het betrof het importeren van een CSV bestand met 1300 producten. Aangezien er al een script lag van een eerdere import van een andere leverancier, leek dat niet al te moeilijk, dus dacht ik: vooruit maar.
Het bleek toch allemaal heel wat meer werk, en ik kwam erachter waarom ik eerder tegen mezelf zei: geen webshops.

Uiteindelijk is dit gewoon goed gekomen, de import is geslaagd en er is qua indeling van de webshop ook een slag gemaakt. Maar aangezien de klant ook totaal nieuw is met webshops en hij er wel flinke plannen mee heeft verwacht ik nog wel heel wat meer vragen van hem. En eerlijk is eerlijk: ik ben zelf ook totaal niet ervaren met Magento, of welke andere webshop-software dan ook. Ik wil dus iets meer bij mijn eigen leest blijven.

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar iemand die dit stukje dienstverlening voor deze klant van me wil en kan overnemen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
magento


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweedehands auto voor zakelijk en privégebruik Evi Belasting 3 16 februari 2011 09:56
VVD wil het beginnen van een eigen bedrijf stimuleren Janine Nieuws - Voor en door freelancers 0 31 augustus 2006 11:36
auto van de zaak...ik wil er van af :) Wil W Al die andere praktische dingen 5 30 juli 2006 21:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon