Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > ICT
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

ICT PC of Mac, Office en andere software, internet- en telefoonabonnement, website en zoekmachineoptimalisatie... gelukkig zijn er ook ict-freelancers die te hulp schieten.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 25 juni 2008, 12:37
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard Re: Beveiliging PC e.d.

Dank je Ramon. De externe harde schijf is ook al waaraan ik dacht. In dezelfde topic las ik ook dat een forumlid niet tevreden was over KPN-online. Een juist de service en helpdesk bepalen de meerwaarde als je het uitbesteedt, dus schrappen!

Ik ben ook op internet aan het surfen welke ICT zaken een startende ondernemer (eenmanszaak) zoal moet regelen en hoeveel het kost om het eventueel uit te besteden. Het lijkt me een heerlijke idee, als ik straks zo succesvol word dat ik al deze zaken kan uitbesteden zodat ik me uitsluitend met mijn eigen vak kan bezighouden
Met citaat reageren
  #12  
Oud 26 juni 2008, 13:44
mimamaartje's schermafbeelding
mimamaartje mimamaartje is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 januari 2006
Berichten: 153
Standaard Re: Beveiliging PC e.d.

Citaat:
Is het ook verstandig om je databestanden buiten de deur onder te brengen voor als er in huis iets gebeurd?
Ja, uiteraard. Bij brand ben je alles kwijt! Misschien een brandveilige kluis voor een externe harde schijf?
Ik heb het ook niet maar een zoon van een collega heeft net brand gehad.... ALLES WEG! En daar heb ik even over nagedacht en toen mijn hoofd weer onder de dekens gestopt .
__________________
Maartje

www.maartjetraint.nl
Met citaat reageren
  #13  
Oud 26 juni 2008, 14:20
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard Re: Beveiliging PC e.d.

Ik dacht zelf nog alleen maar aan een PC crash en niet eens aan brand of iets dergelijks maar dat is ook natuurlijk een risico dat je ook kan lopen. Maar we kunnen uiteraard ons niet voor alles indekken.......
Met citaat reageren
  #14  
Oud 3 juli 2008, 11:39
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Beveiliging PC e.d.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Dat soort software gebruik ik nou nooit [1] en ik ben al 10+ jaar online met o.a. Windows-PC's. Welke problemen denken jullie dat ik nu heb

Wat ik wel kan vertellen is welke problemen ik niet heb: allerlei mysterieuze foutmeldingen, falende installaties, irritant naggende popups en crashende applicaties in de paar maanden dat ik dat soort software een tijdje ge-triald heb. Laatst nog Norton van een nieuwe PC afgegooid (waarop het ongevraagd gepre-installeerd was) nadat het eindeloos begon te zeuren over zichzelf en in actie kwam bij het installeren van een normale applicatie.

[1] Afgezien van de portfiltering-firewall in een routertje.
Amen.

Maar ik werk op een Mac, dan heb je naar mijn bescheiden mening nog minder kans op gezeur.

Vroeger gooide ik er af en toe nog wel eens Norton DiscDoctor + de defragmenteertool daarvan overheen, maar daar ben ik met systeem X mee gestopt, toen de schijf niet meer geschikt was. Ik weet eigenlijk niet eens of het echte DD nog bestaat, als ik nu Norton zie dan is het anti-spyware spul etc.
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens op je briefpapier e.d. Renée Al die andere praktische dingen 2 7 april 2007 20:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon