Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 april 2012, 10:16
Dolf Peeters Dolf Peeters is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 april 2012
Berichten: 1
Standaard Dolf: huurwoordenaar en lustwoordenaar

Beste lezers v/m. Als nieuweling op dit forum wil ik me graag voorstellen. Ik ben Dolf Peeters en schrijf/vertaal teksten, voornamelijk op automotive gebied.

Bij serieuze vertalingen uit het Duits, Engels of Frans houd ik de wenkbrauwen ernstig gefronst.

Bij vrije opdrachten ga ik ervan uit dat het leven grappig relatief-, en objectiviteit iets voor mensen zonder mening is.

Mijn laatste wapenfeit is het stoppen van levering van teksten en vertalingen aan de ANWB, met name aan het motorblad van die club. Want realistische uurtarieven verliezen hun waarde wanneer je tot een jaar op je geld mag wachten. In historische termen: in de set up van Klein Duimpje tegen de Reus, kan Klein Duimpje het gevecht aan gaan, maar zich ook gewoon omdraaien en de reus gewoon aan zijn overgewicht ten onder laten gaan.

Gelukkig hebben mijn andere opdrachtgevers allemaal een voorbeeldig betalingsgedrag. En terecht:

Ik lever kwaliteit op maat, naar wens en volgens afspraak.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon