Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > ICT

Mededelingen

ICT PC of Mac, Office en andere software, internet- en telefoonabonnement, website en zoekmachineoptimalisatie... gelukkig zijn er ook ict-freelancers die te hulp schieten.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 29 juni 2007, 20:21
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Ervaring met Office 2007?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Ik zat er net over te denken om er gebruik van te gaan maken. Ben je alleen ontevreden over de helpdesk, of ook over het product zelf?
Het product werkt goed, tot dat je naar een nieuwe pc migreert. Omdat ik daar een andere directorystructuur had, snapte het systeem niet meer wat het moest doen. Maar backup online anders instellen of opnieuw instellen is lastig; ik kwam er niet uit, de help is erg summier. Volgens mij is het een product wat KPN extern heeft ingekocht (help is engelstalig). Voor support kan je je alleen per e-mail vervoegen bij KPN. Ik ga geen ellenlange e-mail correspondentie voeren over softwareconfiguratievraagstukken, telefoon is wat dat betreft een handiger medium. Daarnaast was ik ontevreden over de wijze waarop gefactureerd werd (per e-mail, maar onopgemaakt, onleesbaar). Kortom, ik was weer eens een early adopter. Het geheel is dus niet naar wens. Maar techneuten komen er vast wel uit :-)
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #12  
Oud 29 juni 2007, 20:28
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Ervaring met Office 2007?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Typische veroorzakers zijn:
  • Een zoeksysteem als Google desktop search of Microsoft's Windows desktop search.
  • PDA-synchronizer.
  • Zgn. COM add-ins. Dat zijn stukjes software van andere applicaties die zich in Outlook nestelen voor integratie van hun functionaliteit
  • Anti-virusscanner/firewall.
Ik krijg die foutmelding soms ook en ik ben er nog niet achter wat in mijn geval de oorzaak is.
Oké, desktop zoekers heb ik ook, geen pda (gewoon succes agenda, geen last van synchronisatie en lege accu's die ontploffen), COM add-ins heb ik denk ik ook geen last van ( ) en anti virus is natuurlijk gewoon aanwezig.
Dus wat nu?

Er zijn overigens 2 .pst bestanden: outlook en archive. Eén daarvan is ondanks het killen van een hoop e-mail nog steeds 1 Gig.
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #13  
Oud 29 juni 2007, 20:48
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Ervaring met Office 2007?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erix Bekijk bericht
COM add-ins heb ik denk ik ook geen last van
Dat zullen we nog weleens zien

Ga eens in Outlook naar: menu Extra > Vertrouwenscentrum > Invoegtoepassingen, kies onderaan bij Beheren voor "COM-invoegtoepassingen" en klik op Start.

Vink in dat lijstje alles wat overbodig is of dat je niet vertrouwt uit en klik op OK. Sluit dan Outlook, misschien rebooten voor de zekerheid, start Outlook, wacht de eventuele bestandsreparatie af en sluit Outlook als die klaar is.

Daarna zou je er weleens geen last meer van kunnen hebben, zoals ik nu (afkloppen).

Vervolgens is de vraag: welke van die COM-invoegtoepassingen heb je per se nodig en welke veroorzaakte het probleem. Zover ben ik nog niet. Bovendien zou het bij jou iets anders kunnen zijn dan bij mij.
__________________
René
Met citaat reageren
  #14  
Oud 3 juli 2007, 00:45
Ys3 Ys3 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 mei 2007
Berichten: 67
Standaard Re: Ervaring met Office 2007?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erix Bekijk bericht
Hehe, eindelijk....

ben overigens gestopt met backup online van KPN. Wat heeft dat bedrijf zijn best gedaan om de service te verslechteren, oef. Kon alleen helpdesksupport per e-mail krijgen. Als een bedrijf zo omgaat met klanten, ben ik weg (en hoe ).
Iemand ervaring met een alternatief?
Ik heb backup online van UPC. In tegenstelling tot mijn verwachting werkt het erg handig... Er zit een tooltje bij waarmee je een extra schijf aan Deze computer kunt toevoegen. Vanaf dan werkt het gewoon zoals alle andere schijven. Je kunt gewoon via Deze computer bestanden vervangen, toevoegen, kopiëren, verwijderen en nieuwe mappen aanmaken. Voor nog geen 5 euro per maand vind ik het ideaal.
Met citaat reageren
  #15  
Oud 3 juli 2007, 20:17
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Ervaring met Office 2007?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Dat zullen we nog weleens zien
Zo vasthoudend waren ze bij Dell business support dus ook. Het bleek uiteindelijk inderdaad Google desktop te zijn! Jammer, want dat vond ik altijd wel een handig tooltje. Nu heb ik dat er maar uitgeknikkerd.
Chapeau!
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
  #16  
Oud 3 juli 2007, 20:18
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 januari 2006
Berichten: 1.032
Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Ervaring met Office 2007?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ys3 Bekijk bericht
Ik heb backup online van UPC. In tegenstelling tot mijn verwachting werkt het erg handig... Er zit een tooltje bij waarmee je een extra schijf aan Deze computer kunt toevoegen. Vanaf dan werkt het gewoon zoals alle andere schijven. Je kunt gewoon via Deze computer bestanden vervangen, toevoegen, kopiëren, verwijderen en nieuwe mappen aanmaken. Voor nog geen 5 euro per maand vind ik het ideaal.
En is dat zomaar verkrijgbaar bij UPC of moet je dan eerst 12 andere producten afnemen?
__________________
erix

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Payrolling-vragen van een leek met vast dienstverband starter Al die andere praktische dingen 9 5 april 2007 09:21
Marktplaatsen met opdrachten voor freelancers René Marketing en acquisitie 18 21 mei 2006 23:34
Ervaring met intermediairs (AS) één Marketing en acquisitie 0 23 maart 2006 13:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon