Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Persoonlijk > Freelancen iets voor mij?

Mededelingen

Freelancen iets voor mij? Je denkt erover te gaan freelancen, misschien eerst parttime, maar twijfelt nog. Ervaren freelancers geven raad.

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 juli 2013, 21:30
Jazcrash Jazcrash is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juli 2013
Berichten: 1
Standaard Oplossing voor vier weken....

Ik heb een arbeidsovereenkomst voor tijdelijke duur bij bedrijf A. Die overeenkomst stopt per 1 september. Vanaf 1 augustus ben ik al vrij doordat ik vakantiedagen opneem.

Nou kan ik per 1 augustus ook meteen aan de slag bij werkgever B. Maar werkgever B zegt dat dit een risico voor hem is, mocht ik ziek worden of arbeidsongeschikt raken. Daarom vraagt deze werkgever B een tijdelijke oplossing tot 1 september.

De vraag of dit een gerechtvaardigde vrees is, voert misschien te ver voor dit forum..

Maar wat zijn dan mijn mogelijkheden? Het gaat om vier weken en ik heb geen plannen om ondernemer, zzp'er of freelancer te worden. Verlonen? ZZP met VAR-ROW?
  #2  
Oud 22 juli 2013, 02:31
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 90
Standaard

Beste Jazcrash.

Dit betreft dienstverbanden en is helaas geen vraag voor een freelancersforum. Je geeft zelf al aan dat je geen oplossing zoekt in de sfeer van ondernemer/zzp'er/freelancer, en daar gaat dit forum over.

Probeer het eens in het forum Je rechten en plichten als werknemer van zustersite Carrièretijger.

Ik sluit deze discussie.
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te weinig opdrachtgevers voor VAR-winst: BV een oplossing? Michael Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 17 16 februari 2008 20:07
Nog een paar weken illutic Marktplaats 3 20 november 2007 15:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon