Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 28 mei 2008, 20:38
MAEP MAEP is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Berichten: 22
Arrow Intermediair stelt aansprakelijkheid tot € 500.000 als voorwaarde, hoe beperk ik mijn risico?

Allen,
Ik ben startende ZZP-er en sta op het punt om met mijn eerste opdracht te beginnen. Nu heb ik de conceptopdrachtovereenkomst ontvangen en hierin staat dat ik moet instemmen met de Algemene Voorwaarden van mijn bemiddelingsbureau. Vooral mbt de in hun voorwaarden genoemde aansprakelijkheid maak ik me nogal zorgen: er staat dat ik aansprakelijk ben voor directe schade t/m 500.000,- euro. Ik heb een Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering die dit deels afdekt, maar voor wat betreft Beroepsaansprakelijkheid heb ik een probleem: volgens de informatie die ik vond op dit forum is het voor een startende ZZP-er moeilijk, zo niet onmogelijk, om een Beroepsaansprakelijkheidsverzekering af te sluiten. Ik heb mijn eigen Algemene Voorwaarden gedeponeerd bij de KvK maar die gelden dus niet als ik dit contract onderteken. Hoe kan ik mezelf het beste indekken zonder dat ik genoodzaakt ben de opdracht aan mijn neus voorbij te laten gaan (want een aansprakelijkheidsrisico van 500.000,- euro wil ik echt niet zelf dragen)?

groet MAEP
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
aansprakelijkheid, aansprakelijkheidsverzekering, algemene voorwaarden, beroepsaansprakelijkheid, intermediairs, zzp


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon