Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 juni 2008, 23:53
pridder pridder is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 juni 2008
Berichten: 2
Standaard Zeer complete webwinkel voor € 250

Nu een zeer complete webwinkel met:
  • Oneindige categorieen en artikelen
  • Banner opties
  • Vele verzendopties
  • Vele betalingsopties (paypal, ideal, enz.)
  • Kortingsbonnen
  • eenvoudig te installeren
  • volledig aan te passen aan uw behoeften
  • geautomatiseerde taken, zoals bijvoorbeeld het versturen van bestelbevestigingen
  • eenvoudige navigatie
  • ingebouwde promoties: kortingsbonnen, cadeaubonnen, nieuwsbrieven en produktnieuws
  • speciale aanbiedingen en groepskortingen
  • ingebouwde zoekmachine optimalisering
  • door middel van wachtwoord beschermde administratie
  • ondersteuning voor meerdere talen, valuta- en belastingstructuren
  • geavanceerd template systeem
Enzovoort, enzovoort. Eenmalig € 250 inclusief support. Snelle oplevering.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 juni 2008, 09:46
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Zeer complete webwinkel voor € 250

Hmm, buiten het feit dat je het design en implementatie niet noemt in je aanbieding lijkt me dit een standaardshop (zen/osc ) waar ik in ieder geval fatsoenlijke thumbnails mis? ( En de 250 is inc of ex btw ? )

Ik weet uit ervaring dat voor een echt bedrijf zon' shop vaak tekort schiet door custom modifications zoals kortingssystemen, klantenacties en meer van dit soort zaken.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 3 juni 2008, 13:33
pridder pridder is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 juni 2008
Berichten: 2
Standaard Re: Zeer complete webwinkel voor € 250

Design en implementatie zijn inbegrepen, je krijgt een complete werkende winkel voor 250 ex btw.

Het uitgangspunt is inderdaad een zencart shop (kan ook niet anders voor dat geld), en er zitten ook kortingssystemen, automatische bestelbevestigingen, nieuwsbrieven enz. in.

Tevens geef ik uitgebreide support bij problemen of gewenste aanpassingen en aanvullingen op de shop.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 juni 2008, 22:33
Freshworks Freshworks is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Freshworks
Post Re: Zeer complete webwinkel voor € 250

Beste,

Onze shops zijn custommade en beginnen minimaal vanaf EUR 1500 exclusief BTW en design.

Tevens wordt er geïnventariseerd wat de wensen van de eindklant zijn en een duidelijk advies verstrekt.

CONVERSIE:

KOMEN - (Interesseren) -> KIJKEN – (Oriënteren) -> KEUREN –(Informeren) ->KIEZEN – (Beslissen)

KOPEN - (Uitvoeren –> Bestellen -> Betalen -> Bevestigen -> Leveren)

WEER KOPEN (Evalueren -> Service)

Een webwinkel is naar mijn idee niet een script kopen, vullen en omzet genereren, ook afstemmen en visie is een belangrijk aspect.

Conclusie:
Wij kunnen dit in geen geval voor EUR 250 leveren inclusief support en problemen verhelpen


Even een klein beetje overdrijven: Per maand misschien wel
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 juni 2008, 07:31
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Zeer complete webwinkel voor € 250

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freshworks Bekijk bericht
Beste,

Onze shops zijn custommade en beginnen minimaal vanaf EUR 1500 exclusief BTW en design.

Tevens wordt er geïnventariseerd wat de wensen van de eindklant zijn en een duidelijk advies verstrekt.

CONVERSIE:

KOMEN - (Interesseren) -> KIJKEN – (Oriënteren) -> KEUREN –(Informeren) ->KIEZEN – (Beslissen)

KOPEN - (Uitvoeren –> Bestellen -> Betalen -> Bevestigen -> Leveren)

WEER KOPEN (Evalueren -> Service)

Een webwinkel is naar mijn idee niet een script kopen, vullen en omzet genereren, ook afstemmen en visie is een belangrijk aspect.

Conclusie:
Wij kunnen dit in geen geval voor EUR 250 leveren inclusief support en problemen verhelpen


Even een klein beetje overdrijven: Per maand misschien wel
Ik wilde niet reageren op dit treadje, maar nu zie ik ook jouw reactie hier staan. Ik wilde namelijk reageren dat € 250,- voor een complete webshop wel héél erg goedkoop is. Wat kan je nog voor een dergelijk bedrag verwachten? Ik vind dat je met zulke bedragen niet achter je product kan staan en dat je dan maar wat in elkaar aan het vogelen ben zonder gevoel, zonder meedenken en enkel om de quick money.

Succes met de zaken.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 11 juni 2008, 11:06
tijn1978 tijn1978 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 124
Standaard Re: Zeer complete webwinkel voor € 250

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy Korpel Bekijk bericht
Ik wilde namelijk reageren dat € 250,- voor een complete webshop wel héél erg goedkoop is. Wat kan je nog voor een dergelijk bedrag verwachten?
Ik vind €250,- voor een webshop ook erg goedkoop. Toch vind ik het goed dat er wat te kiezen valt, sommigen hebben een krap budget (of willen niet veel geld uitgeven) en kopen een confectiepak, anderen willen graag en maatpak.

Ik denk dan ook niet dat de aanbieder van confectie een concurrent is van de maatpakken leverancier, het is namelijk nogal duidelijk dat je bij beiden een ander product krijgt. Het zal elkaar eerder aanvullen (in eerste instantie koop je een confectiepak, een paar jaar later een maatpak)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon