Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > ICT
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

ICT PC of Mac, Office en andere software, internet- en telefoonabonnement, website en zoekmachineoptimalisatie... gelukkig zijn er ook ict-freelancers die te hulp schieten.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 25 augustus 2007, 21:56
tijn1978 tijn1978 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 april 2007
Berichten: 124
Standaard handig: VOIP nummer

Nog nét op tijd een voordat mijn briefpapier naar de drukker ging een VOIP nummer aangevraagd bij mijn internetprovider XS4ALL

Wat kun je ermee / waarom is het handig ?
  • Je krijgt voor een klein bedrag per maand (€5,-) een lokaal telefoonnummer, in mijn geval dus een 020-nummer. Eventueel kun je ook een gratis nummer krijgen (bij XS4ALL, weet niet hoe dit bij andere providers is) dat begint dan met 087-.
  • Je kunt via de site instellen wat er moet gebeuren als iemand dit nummer belt: voicemail, doorschakelen naar een ander nummer, etc.
  • Eventueel kun je met de juiste apparatuur uitgaande gesprekken mee voeren, tegen gereduceerd tarief. (heb ik me nog niet aan gewaagd)
Ik gebruik heb om (zakelijk) bereikbaar te zijn onder een 020 nummer, maar niet mijn prive KPN lijn. Ik heb dit VOIP nummer standaard doorgeschakeld naar mijn GSM. Maar tijdens vakantie zou ik dit bijvoorbeeld direct naar mijn voicemail kunnen routeren. En omdat ik vrij terughoudend ben in het verstrekken van mijn directe 06 nummer is dit een prima oplossing voor mij.

Nadeel: het is een vrij nieuwe techniek, dus niet geheel kinderziektes-vrij én als iemand mij belt zijn de kosten naar mijn GSM voor mijn rekening.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
BTW nummer leverancier nodig? Wink Belasting 8 10 april 2007 16:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon