Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 januari 2012, 16:00
dbindustry dbindustry is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 1
Standaard Muziek/dance freak gezocht om kantoor te delen in Nachtlab, Amsterdam

Nachtlab is een broedplaats voor creatieven in de dance industrie, gesitueerd in het voormalig kantoorgebouw van ID&T nabij Sloterdijk. Ik huur daar met mijn eenmansbedrijf dB Industry op dit moment een flexplek, maar heb de kans door te stromen naar een kleine, maar supermooie vaste ruimte. Helaas zijn de kosten voor mij nog te hoog.

De ruimte is op de begane grond en ongeveer 15 m2, er passen twee bureaus in. Hij moet nog voorzien worden van meubilair. De ruimte is niet geschikt om een studio in te bouwen, echt alleen als kantoor. Het is geen probleem om er gelijktijdig te zijn. De huur is totaal € 250,-.

Ikzelf doe productie van heel diverse evenementen (LiteSide, Loveland, Bevrijdingspop, Over het IJ) en ben daarnaast op dit moment een platform voor startende DJ's in diverse dance genres (Techno, Dubstep, Harddance) aan het opzetten, met daaraan gekoppeld verschillende clubfeesten in Amsterdam.

Ik ben gemiddeld 3 dagen in de week op kantoor, altijd overdag. Als ik een productie draai ben ik er minder. Het liefst deel ik mijn ruimte met een gelijkgestemde of iemand die goed aanvult. Dus muziek, organisatie, marketing, publicatie, agency. Bedenk het maar!

Info: www.nachtlab.com, www.dbindustry.nl, www.de-afdeling.nl.

Bij interesse maak ik graag kennis: hilde@dbindustry.nl.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
amsterdam, dance, delen, kantoor, muziek

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te koop/huur gevraagd werkplek gezocht in Amsterdam bvanmale Marktplaats 6 10 juni 2009 22:28
Gezocht; contact freelance vormgevers in en rond Amsterdam Karinlieverdleeuwin Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 0 3 december 2008 10:55


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon