Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 mei 2013, 22:46
Flex Assistance Flex Assistance is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 mei 2013
Berichten: 4
Standaard Flex Assistance, uw secretaresse op afstand

Hallo allemaal,

Met ingang van 1 juni 2013 begin ik mijn eenmanszaak Flex Assistance (www.flexassistance.nl). Flex Assistance is een dienstverlener op het gebied van externe secretariële dienstverlening.

Wat ik goed kan is de opdrachtgever allerlei werkzaamheden uit handen nemen die op afstand worden uitgevoerd. Denk daarbij aan secretariële, administratieve en office management-gerelateerde werkzaamheden. Ik werk als een vaste secretaresse op afstand, naar wie u uw dagelijkse klusjes stuurt. Maar ook tijdelijke ondersteuning voor klussen op projectmatige basis is een mogelijkheid, bijvoorbeeld voor het opzetten van een archiefsysteem of het ordenen van een kantoororganisatie.

Ik geniet daarvan omdat ik mezelf nuttig maak. De opdrachtgever richt zich op deze manier op haar kernactiviteit, terwijl ik dat ook doe. Ik doe dat graag voor zowel grote als kleine ondernemers, bijvoorbeeld advocatenkantoren, bouwbedrijfjes, maar ook eenmanszaken.

Met vriendelijke groet,

Hester Tol

Schoklandstraat 52
1131 KW VOLENDAM

M. 06-27 51 21 24
E. hester.tol@flexassistance.nl
w. www.flexassistance.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen Uw secretaresse op afstand ! Astrid K Marktplaats 12 22 maart 2009 21:02
Freelancer biedt zich aan Freelance secretaresse is op zoek naar opdrachten! estrelle Marktplaats 13 11 augustus 2008 22:57
Even voorstellen Freelance Secretaresse estrelle Marktplaats 2 29 juli 2008 10:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon