Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 maart 2011, 15:53
woodwing woodwing is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2011
Berichten: 2
Standaard voor vertaling website EN >> FR, kennis van uitgeefbranche/terminologie gewenst

Wij zijn op zoek naar een flexibele freelancer voor het eenmalig vertalen en vervolgens bijhouden van de content van onze website www.woodwing.com.

Content moet vanuit het engels naar het frans worden vertaald, waarbij het gebruik van de juiste terminologie belangrijk is (wordt in overleg vastgesteld). Merk op dat het om marketing teksten gaat, dus een prettige en ietwat commerciele schrijfstijl in het frans is vereist.

Na de initiele vertaling (geschat aantal woorden in de orde van grootte van 15.000) moet de site op dagelijkse of wekelijkse basis worden bijgehouden als er nieuwe content, persberichten of andere zaken worden toegevoegd of gewijzigd.

Er wordt gewerkt met Drupal, een Web CMS, en enige basiskennis van HTML is vereist voor het maken van de vertalingen. Vertalingen dienen in het CMS te gebeuren.

Reacties graag naar gak@woodwing.com met vermelding van ervaring, vergelijkbare opdrachten die gedaan zijn en kosten/werkwijze bij het vertalen. Het maken van een kleine proefvertaling zal onderdeel van het selectieproces zijn.

Bij voorbaat dank!

Gerard van den Akker
Marketing Manager
WoodWing Software
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juli 2011, 16:49
Gerda Gerda is offline
Lid
 
Geregistreerd: 19 juli 2011
Berichten: 4
Standaard

Zou dit aanbod nog actueel zijn? Mijn schoonmoeder is Franstalig en zou misschien wel kunnen helpen.
Zij heeft ook wel eens voor mij vertaald en dat was denk ik best goed gedaan.
Maar ik spreek zelf helaas geen Frans, nou ja een beetje, nu met de Tour de France pik ik weer een paar woordjes op :-)
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 juli 2011, 15:15
woodwing woodwing is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 maart 2011
Berichten: 2
Standaard CV of ervaring

Beste Gerda,
dank voor je aanbod, kun je svp wat specifiekere informatie sturen over haar ervaring, dan wel een CV als dat voorhanden is? Merk op dat ik na morgen voor 3 weken op vakantie ben, dus waarschijnlijk krijg je pas na tijd die reactie terug (na half augustus).
m.v.g.
Gerard van den Akker.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
drupal, engels, frans, website, vertalen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweedehands auto voor zakelijk en privégebruik Evi Belasting 3 16 februari 2011 10:56
Hulp gevraagd bij het vinden van de nieuwe bureaumanager voor La Red NowHow Marktplaats 0 2 februari 2009 22:38
Zijn dit aanvaardbare voorwaarden? jazzvb Omgaan met opdrachtgevers 6 23 januari 2009 23:03


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon