Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 augustus 2007, 16:23
AlexS AlexS is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2007
Berichten: 4
Standaard Goede en goedkope DTP'er

Ik heb net de discussie gelezen over het nut van visitekaartjes. Omdat ik toch in het bezit wil zijn van een flitsende eerste papieren indruk ben ik op zoek naar een DTP'er die mijn ideeen voor een visitekaartje kan uitwerken. Ik ben een startende freelancer en heb dus niet zoveel euris te besteden...
Heeft iemand goede ervaringen met een DTP'er?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 8 augustus 2007, 08:09
JuliaV JuliaV is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2007
Berichten: 44
Standaard Re: goede en goedkope DTP'er

Op websites als sitedeals, logomatch en tbforum kan je een 'wedstrijd' uitschrijven. Voor een van te voren vastgestelde prijs kunnen mensen een poging doen een visitekaartje (of logo of complete huisstijl) voor je te ontwerpen. Aan het eind kies jij een winnaar uit en krijg jij het ontwerp voor het afgesproken bedrag.

Op logomatch vind je de meest professionele ontwerpen, maar betaal je over het algemeen ook wat meer.

Ik weet niet of het wat voor je is, maar het is wel een mogelijkheid om voor weinig aan een leuk ontwerp te komen.

Let er wel op dat de bestanden goed aangeleverd worden ivm het drukken. Als de drukker het nog aan moet passen kost dat vaak ook extra. Informeer dus van te voren bij de drukker hoe ze het aangeleverd willen hebben.

Verder weet ik ook nog wel een hele goede grafisch ontwerper. Dan ben je wel wat meer kwijt, maar dan heb je ook wat!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 augustus 2007, 17:06
AlexS AlexS is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2007
Berichten: 4
Standaard Re: goede en goedkope DTP'er

Thanks voor de tips Julia!
Enne, als mijn bedrijven gaan lopen en het tijd wordt mijn huisstijl te moderniseren, zal ik zeker aan je denken!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 augustus 2007, 21:55
JuliaV JuliaV is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 juni 2007
Berichten: 44
Standaard Re: goede en goedkope DTP'er

Graag gedaan! Hopelijk heb je er wat aan.
Ik had het trouwens niet over mezelf hoor, toen ik die grafisch ontwerper noemde, maar ik stuur je t.z.t. graag door.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 12 augustus 2008, 00:25
Elzo Smid Elzo Smid is offline
Lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2008
Berichten: 20
Standaard Re: goede en goedkope DTP'er

Grappig dat op de vraag naar een dtp'er er geantwoord met grafisch ontwerpers en LogoMatch.
Als je zelf al een goed idee hebt van wat je wilt, heb je geen ontwerper nodig, tenzij je een second opinion op prijs stelt. Ook op LogoMatch zul je zien dat men daar niet zit te wachten op een uitvoerklus.

De meeste drukkerijen hebben dtp faciliteiten, dus als je weet wat je wilt, breng het meteen naar een drukker en deze werkt het voor je uit. Zorg dat je een goed printje krijgt te zien ter controle van ontwerp en tekst en bekijk de drukkleuren op een PMS-waaier.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 9 augustus 2010, 20:42
Germen Germen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2010
Berichten: 4
Standaard Re: goede en goedkope DTP'er

Het is moeilijk te concurreren als iedereen maar onder de prijs gaat zitten. Vaak is goedkoop duurkoop. Ik probeer het niet te doen, maar ik ken wel een bedrijf, VDS Vormgeving (www.vds-vormgeving.nl) die erg scherpe prijzen hanteert, met een goede kwaliteit. Het is de moeite waard ze eens te contacten.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 9 augustus 2010, 20:59
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 979
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard Re: goede en goedkope DTP'er

Hallo Germen,

Welkom op het forum..

maarre ik denk dat je toch beter op wat recentere topics kunt reageren. Deze hier is 3 jaar oud met nog een laatste verdwaalde reactie 2 jaar geleden.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 9 augustus 2010, 21:19
Germen Germen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2010
Berichten: 4
Standaard Re: goede en goedkope DTP'er

My bad! Ik had niet op de datum gelet! Ik was gewoon wat te enthousiast, ben al ingehaakt in een actuele topic...
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Goede drukkerij visitekaartjes? Mark Sluymers Al die andere praktische dingen 36 12 mei 2011 21:39
Elke goede coach heeft een goede coach Petra Megens Marketing en acquisitie 4 31 januari 2008 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon