Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #71  
Oud 28 oktober 2010, 20:59
a2b a2b is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2010
Berichten: 1
Standaard Wel of niet een AOV?

Het is een interessante langlopende discussie. Ik heb alle berichten gelezen en ben er wel wijzer van geworden. Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat ik er goed aan doe om wel een AOV te nemen. Waar ik tegen aan loop is dat bijvoorbeeld REAAL mensen weigert die een creatief beroep hebben. Men geeft aan dat het risico te groot is bij deze beroepen. Mag dit eigenlijk wel? Het is toch zo dat ook deze beroepen gezinnen en koophuizen kunnen hebben?

Kan iemand mij op weg helpen naar een verzekeraar die de creatieve beroepen wel accepteert?
Met citaat reageren
  #72  
Oud 29 oktober 2010, 09:29
carsten888's schermafbeelding
carsten888 carsten888 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2006
Berichten: 35
Standaard

Na lang wikken en wegen wilde ik wel een AOV afsluiten. Na een lang traject bleek dat ze mensen met rugklachten niet wilde. Ja, ik kon me dan wel (duur!) laten verzekeren, maar dan wel met een clausule waarin staat dat ik geen claim kan indienen als die te maken heeft met mijn rug en alle spieren die daaraan zitten!

Reaal wilde dat ik dus de volle mep betaal, maar minder dan de helft van mijn lijf is dan verzekerd!

Geen AOV voor mij. Dan maar 'gewoon' sparen.
__________________
Joomla CMS plugins
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
aov, arbeidsongeschiktheidsverzekering

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon