Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 8 april 2010, 10:27
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: Vistaprint drukt paskruizen en kleurstalen op visitekaartjes

Dag Nancy,

Daar verbaas ik me over. Ik heb niet alleen mijn visitekaartjes bij ze laten doen, maar ook de geboortekaartjes van mijn zoon, iets wat natuurlijk toch best wel nauw luistert, en beiden zijn heel mooi en schoon bij mij aangekomen. Ik heb ook allerlei andere zaken door ze laten drukken, in kleinere oplagen, en ook dat ging goed.

Overigens zat ik me te bedenken dat paskruizen en kleurstalen eigenlijk alleen op een visitekaartje verschijnen als het aangeleverde bestand niet de juiste grootte heeft: bij de meeste drukkers is het proces namelijk geautomatiseerd. Terug lezend zie ik dat jij, Nancy dat feitelijk ook zegt.
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #12  
Oud 8 april 2010, 22:05
Magielse Magielse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Berichten: 15
Thumbs up Re: Vistaprint drukt paskruizen en kleurstalen op visitekaartjes

Ik heb vandaag een goede ervaring met Vistaprint gehad. Ik had zelf een fout gemaakt in mijn ontwerp, die ik pas ontdekte nadat ik al besteld had.

één email naar Vistaprint en ik kreeg een krediet ter waarde van mijn gemaakte kosten om de goede kaartjes te maken en bestellen. En dat terwijl de fout overduidelijk bij mij lag.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 5 juni 2010, 13:39
Rogier Rogier is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 april 2010
Berichten: 29
Standaard Re: Vistaprint drukt paskruizen en kleurstalen op visitekaartjes

Niet een oplossing voor je probleem, maar toch: een alternatief voor Vistaprint is Logiprint. Reden dat ik voor bijv. visitekaartjes Logiprint verkies boven Vistaprint is dat de eerste wél het standaard bankpasje formaat kan drukken.

Qua kosten maakt het niet veel uit, logiprint was bij mij zelfs iets goedkoper.
__________________
Webdesign | 3D-ontwerp | Fotografie | Beeldbewerking
Met citaat reageren
  #14  
Oud 21 juni 2010, 16:06
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Vistaprint drukt paskruizen en kleurstalen op visitekaartjes

Bij wie had je ze besteld? Had je een track and trace?
Met citaat reageren
  #15  
Oud 25 juli 2010, 09:32
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Vistaprint drukt paskruizen en kleurstalen op visitekaartjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nancy_kelpie Bekijk bericht
Die vind ik juist verschrikkelijk... tijdje geleden visitekaartjes besteld, 1e druk was lelijk (terwijl inkt nog nat was alle andere handelingen mee gedaan). En aan de andere kant zaten grijze vlekken (stof ofzo?). Verder kreeg ik een stapel flyers van totaal iemand anders aan de andere kant van NL erbij.

Ik kaartjes teruggestuurd, wouden ze wel een 2e druk doen. Raar genoeg is die 2e druk nóg lelijker De kleuren kloppen niet met wat ik heb aangeleverd, terwijl de kleuren de 1e keer wel goed waren. Als ze er ook maar 1 seconde naar hadden gekeken was dat duidelijk te zien zowel bij 1e als 2e druk. Ook de bovenste kaartjes van de stapels hadden het en zelfs zonder voorbeeld zag je "dit klopt vast niet".

Ben nu op het moment of ze 3e druk gaan doen of niet... ben benieuwd of ik nog goede kaartjes krijg.
Ik ben ook totaal niet te spreken over Drukwerkdeal. Ik heb begin vorig jaar een offertemap voor een klant gemaakt, kreeg foto's van ze aangeleverd en wist niet hoe ik die om kon zetten naar CMYK. Met het online bestandssysteem kun je makkelijk aangeven dat het omgezet moet worden naar fullcolor, maar ineens deed 'ie het hier niet meer (geen enkele browser, kreeg 404-errors dus server gerelateerd). Volgende dag weer geprobeerd: nog steeds 404-errors.

Omdat de klant het voor een bruidsbeurs moest hebben heb ik toen contact opgenomen met hun drukker-afdeling en hun de bestanden gestuurd. Uiteraard erbij vermeld dat de bestanden omgezet mochten worden naar fullcolour.
Krijg ik de dag erna een mailtje terug met de mededeling dat ik het bestand zelf om moet zetten, omdat zij niet kunnen garanderen dat de kleuren hetzelfde zijn... Duh, ik had toch gezegd dat ze het om mochten zetten? Maar goed, teruggemaild en uitgelegd dat ik dus niet wist hoe dat moest en dat zij - zoals in m'n eerste mailtje gezegd - toestemming hadden om dat voor mij te doen.

Een paar dagen later kreeg ik een geautomatiseerd bericht dat mijn bestelling 'in druk' was. Niks gehoord van die afdeling.
Twee weken later stond het nog steeds 'in druk' en heb ik ze maar gebeld. Het moest nagekeken worden, want hij wist het ook niet.. Anderhalf uur later gaat ineens de deurbel: de bestelling is er. Drukwerkdeal dus maar teruggebeld en gezegd dat de bestelling nu binnen was.

Heb toen een klacht aangemaakt over het hele gebeuren, wat ik erg vreemd vond was dat ik eigenlijk alleen een klacht kon aanmaken over de kwaliteit van het drukwerk (of dat het product beschadigt was ofzo, niet over de service). Heb toen aangegeven dat ik mijn 7% korting wilde hebben (die stond nog op mijn account v/d oude site, ze waren toen net over op de nieuwe site) en dat aangevuld wilde hebben tot 20% korting ter compensatie.
Een dag later was mijn klacht aangepast, er was van alles uitgehaald (waaronder mijn verhaal v/d korting) en in hun reactie stond dat ze mij een korting aanboden van 20%... Net alsof ze het zelf hadden bedacht
Daar ook op gereageerd met de vraag waarom mijn klacht was aangepast, maar nooit wat op gehoord.

Heb toen een drukker hier in de buurt gezocht en ook gevonden. Deze drukker is wel wat duurder, maar de kleuren zijn stukken beter dan die van Drukwerkdeal (en dat terwijl zij zelf ook digitaal drukken).

Ik weet niet meer wat het verhaal van mijn broertje toen was, maar die heeft zo'n 2jr geleden visitekaartjes besteld daar en dat was ook een drama.
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #16  
Oud 14 augustus 2010, 14:46
Bertine Brookhuis Betekst's schermafbeelding
Bertine Brookhuis Betekst Bertine Brookhuis Betekst is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 augustus 2010
Berichten: 105
Standaard Re: Vistaprint drukt paskruizen en kleurstalen op visitekaartjes

Inmiddels heb ik mijn briefpapier laten drukken bij Flyeralarm. Van alles wat
ik wilde laten drukken was dat het laagste in prijs, dus daar maar mee
begonnen

Ik ben superblij met het resultaat en ik ben heel erg tevreden over de
bereikbaarheid (snel antwoord op mail, bellen heb ik nog nooit hoeven
doen) en over de afhandeling en afwerking en natuurlijk over de
prijs/kwaliteit verhouding.

Nu heb ik hun papierstalenboek opgevraagd en ik kreeg een heel
uitgebreide ringband met een keur aan voorbeelden van bedrukking en
papiersoorten. De rest van mijn drukwerk gaat ook naar Flyeralarm!

Groet,
Bertine!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
vistaprint

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon