Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 januari 2012, 11:53
wkeuris wkeuris is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 januari 2012
Berichten: 2
Standaard fotograaf

Hallo mede freelancers,

Ik wil mij hierbij graag voorstellen aan jullie als nieuw forumgenoot.

Ik ben Wouter Keuris, freelance portret fotograaf. Ik ben inmiddels 10 jaar werkzaam in de fotografie. Ik werk met allerlei soorten mensen. Van zwangere vrouwen tot bank directeuren en renomeerde artiesten.
Wat ik goed kan is mensen op een natuurlijke wijze ongeposeerd fotograferen. Men staat bij mij ongedwongen en als zichzelf op de foto. Dat terwijl de meeste mensen zenuwachtig op een shoot verschijnen en geen idee hebben wat ze moeten doen. Ik geniet daarvan omdat ik de mensen gerust weet te stellen en ze vervolgens met een lach de shoot verlaten. Ze hebben het idee dat ze goed op de foto staan en zijn benieuwd naar het eindresultaat. De hele beleving moet als prettig ervaren worden en niet alleen het eindresultaat. Ik doe dit graag voor particulieren, maar ook voor redacties en bedrijven. Voornamelijk fotografeer ik portretten, maar documentaire-, reclame- en conceptuele fotografie kan ik ook aanbieden.


Mijn werk kan bekeken worden op www.wouterkeuris.nl


Wat ik hier op dit forum zoek is manieren om mijzelf zakelijker te maken. Ik hoor weleens de opmerking, "je hebt creatieve mensen en je hebt zakelijke mensen." Ik ben niet zakelijk...
Ik ben inmiddels al 10 jaar bezig, maar vraag me altijd af hoe ik het zolang heb kunnen volhouden. Acquisitie doe ik amper tot niet en ik wacht passief af op werk. Dit wil graag veranderen, maar ik weet niet waar ik het zoeken moet. Lukraak mailen naar redacties voor werk of portfolio afspraken heeft geen zin en wat betreft de particulieren markt. Ik adverteer, hou acties, flyer. Echter kost dat meer dan dat het oplevert.
Ik zoek dus adviezen op het gebied van klanten werving en marketing.


grtz,
Wouter Keuris
www.wouterkeuris.nl



*
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 maart 2012, 12:19
deedees deedees is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 juni 2011
Berichten: 17
Standaard

Als je goed genoeg bent, wil een agent je misschien hebben. Dat scheelt leuren.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 maart 2012, 12:29
wkeuris wkeuris is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 januari 2012
Berichten: 2
Standaard

Ken je agentschappen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
acquisitieangst, fotograaf, portfolio, voorstellen


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inkomstenbelasting Als fotograaf je camera geen aftrekpost meer? sillhuwet Belasting 2 22 maart 2010 11:40
Goede acquisitiesites en boeken voor fotograaf Johannes Vinke Marketing en acquisitie 6 22 november 2008 17:02
Starten als freelancer fotograaf: welke formaliteiten? GlennVanDaele Freelancepraktijk starten 7 23 december 2007 20:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon