Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Omgaan met opdrachtgevers
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Omgaan met opdrachtgevers Hoe kun je het gedrag van je opdrachtgever beïnvloeden? Hoe bepaal je je uurtarief? Wat te doen als de factuur niet betaald wordt? Hoe ga je om met problemen in een project?

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 augustus 2008, 19:24
Witte Steen Witte Steen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 augustus 2008
Berichten: 2
Red face Opdracht verandert tijdens de klus

Dag allemaal,

Ik ben redelijk nieuw in het interimvak, en nieuw op deze site. Recent gestart bij een bedrijf waar ik een hr klus doe, voor 3 maanden. Afgebakende taak. Nu komt er een nieuw mt lid, dat mij vraagt een plan van aanpak voor haar te schrijven, zodat zij snel en goed kan starten. Ik heb qua tijd ruimte, maar dit mt lid wil geen formele opdrachtformulering schrijven, dat moet ik zelf maar doen. Ik mag er een rol/opdracht voor mezelf in wegschrijven, mits ik deze taak nu even buiten het bemiddelingsbureau dat de eerste klus regelde, wil houden. Beetje vreemd. Een goede opdacrht vraagt veel meer dan de 3 maanden die ik daar ben ( nog maar 4 weken over) en als ik een compact verhaaltje schrijf, gaat het mt lid waarschijnlijk met mijn werk scoren. Wat te doen in dit politieke verhaal? NB ik zie mezelf nog niet werkelijk blijven bij dit bedrijf, gezien alle politieke issues die er spelen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 september 2008, 08:36
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Re: Opdracht verandert tijdens de klus