Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 april 2006, 16:52
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Ik ben Gerrit :)

Hallo Nederland vanuit een warm en zonning Puerto Rico!

Sinds 4 jaar woon en werk ik hier als free lance website designer.
De 13 jaar daarvoor woonde en werkte ik in Duitsland als adviseur en eigenaar van een technisch adviesbureau. Onze hoofd-activiteit was het ontwerpen en plannen van productielijnen voor de dierenvoeding industrie. Hiernaast deden we product ontwikkeling in deze tak van sport. Projecten in heel Europa en een paar in de USA.

Vijf jaar geleden vond ik de 'love of my life', verkocht de business en huis in Duitsland en verhuisde naar PR. Inmiddels zijn we getrouwd en wonen in de bergen in het oosten van dit prachtige eiland.
Het website design is een uit de hand gelopen hobby, die me inmiddels 'van de straat' houdt.
Ik doe ook wat andere projecten. Vorig jaar een klein advies project in mijn oude vakgebied in Oostenrijk, bijvoorbeeld.
Binnenkort start ik een nieuw project, het opzetten van een associatie met een speciaal doel voor fabrikanten in de USA, samen met een een (zaken)vriend in de USA.

Sinds een jaar run ik met een paar vrienden een online community waar 'computer newbies' gratis hulp bij computer problemen krijgen: http://newbies.ws/forum .

Prettig kennis te maken! (waar zijn de 'ik stel me voors' van de andere leden? )
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 april 2006, 09:42
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.339
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Ik ben Gerrit :)

Jaloers! Ik denk er ook wel eens over: naar een warm land verhuizen en via internet gewoon mijn werk blijven doen
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 april 2006, 15:48
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Re: Ik ben Gerrit :)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Jaloers! Ik denk er ook wel eens over: naar een warm land verhuizen en via internet gewoon mijn werk blijven doen
Ik heb nog geen seconde spijt van mjn beslissing gehad. Het vakantiegevoel wordt minder na een tijdje, maar het verdwijnt nooit.
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe blijf je jezelf ontwikkelen? wilco Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 5 10 april 2006 22:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon