Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 oktober 2009, 15:49
Vincent Vincent is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 2 augustus 2009
Berichten: 20
Standaard Op zoek naar een goed, betaalbaar online boekhoudsysteem

Hallo allen,

Ik begin vanaf 1 november 2009 als zelfstandige. Gedeeltelijk zal ik inkomsten genereren uit freelance opdrachten, maar ook wil ik op hetzelfde moment diensten en producten kunnen inkopen en verkopen. Ik zoek dus een pakket dat niet specifiek voor freelancers is.

Wat ik heel belangrijk vind is dat mijn boekhouding / facturatie systeem online geraadpleegd kan worden zodat ik op locatie werkbonnen kan maken en facturen kan printen. Verder zou het heel prettig zijn als het pakket ook een soort van CMS achtige functionaliteit in zich heeft zodat communicatie met klanten daarin opgeslagen kan worden.

Helemaal fijn zou het zijn als je er ook een soort van knowledgebase en helpdesksysteem in kan hangen, en je klanten toegang kan geven tot hun eigen gegevens maar dat is misschien nog iets te ver gezocht...

Bestaat er een dergelijk pakket online?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 oktober 2009, 05:13
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard Re: Op zoek naar een goed, betaalbaar online boekhoudsysteem

Dag Vincent,

Een boekhoudpakket waar je een CMS aan kunt hangen dat gedeeltelijk toegankelijk is voor de klant? Die dus niet in de gegevens van andere klanten kan kijken, noch gelijk inzage heeft in jouw administratie? Nee, van die combi heb ik nog nooit gehoord.
Voor kleine ondernemers zou een dergelijke combi onbetaalbaar zijn, grote ondernemingen hebben er niets aan omdat de 'input' op verschillende afdelingen (commerciële afdeling vs. financiële administratie) gedaan wordt.

Ik maak voor een aantal van mijn klanten en voor mezelf gebruik van e-Boekhouden. Uitstekend betaalbaar en met voldoende ruimte om klantcontacten e.d. te documenteren. Een volledige CMS-functie heeft het echter niet.
Van de facturatiemodule maak ik geen gebruik, dus daar kan ik je weinig over vertellen.

Groeten, Renée
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 oktober 2009, 12:47
Vincent Vincent is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 2 augustus 2009
Berichten: 20
Standaard Re: Op zoek naar een goed, betaalbaar online boekhoudsysteem

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyonesse Bekijk bericht
Dag Vincent,

Een boekhoudpakket waar je een CMS aan kunt hangen dat gedeeltelijk toegankelijk is voor de klant? Die dus niet in de gegevens van andere klanten kan kijken, noch gelijk inzage heeft in jouw administratie? Nee, van die combi heb ik nog nooit gehoord.
Voor kleine ondernemers zou een dergelijke combi onbetaalbaar zijn, grote ondernemingen hebben er niets aan omdat de 'input' op verschillende afdelingen (commerciële afdeling vs. financiële administratie) gedaan wordt.

Ik maak voor een aantal van mijn klanten en voor mezelf gebruik van e-Boekhouden. Uitstekend betaalbaar en met voldoende ruimte om klantcontacten e.d. te documenteren. Een volledige CMS-functie heeft het echter niet.
Van de facturatiemodule maak ik geen gebruik, dus daar kan ik je weinig over vertellen.

Groeten, Renée
Bedankt Renee, ik ga eens kijken wat ik hier allemaal mee kan!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klanten opbouw miqq Freelancepraktijk starten 12 11 februari 2016 07:54
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 12:50
Hoe breed? Cindy77 Marketing en acquisitie 22 27 september 2007 10:42
Marketing is meer dan alleen adverteren rgelderen Marktplaats 2 25 juni 2007 15:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon