Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 april 2011, 12:49
Jim Jim is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 30 mei 2010
Berichten: 50
Standaard Programmeur gezocht

Ik wil een gedeelte van ons bedrijfsproces automatiseren en ben benieuwd of dit mogelijk is. Graag reactie van een programmeur.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 april 2011, 13:04
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jim Bekijk bericht
Ik wil een gedeelte van ons bedrijfsproces automatiseren en ben benieuwd of dit mogelijk is. Graag reactie van een programmeur.
Hi Jim,

dit is een behoorlijk generieke omschrijving, ik zie hier niet eens om wat voor taal/applicatie het gaat (applicatie/web?). Heb je wat meer info?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 april 2011, 18:25
Jim Jim is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 30 mei 2010
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
Hi Jim,

dit is een behoorlijk generieke omschrijving, ik zie hier niet eens om wat voor taal/applicatie het gaat (applicatie/web?). Heb je wat meer info?
Uiteraard, zoals je misschien wel gezien hebt, heb ik een administratiekantoor. Wij sturen onze cliënten per kwartaal een kwartaalrapportage. Dat is een excel bestand dat wij exporteren vanuit het boekhoudprogramma. Daar zetten we dan handmatig een logo boven.

De bedoeling is dat dit iets vriendelijker gaat ogen. Een grafiekje erbij met verschillen t.o.v. vorig kwartaal, leuk design eromheen. Nu kan ik misschien e.e.a. in excel doen, maar het lijkt me het handigst als dit met één druk op de knop kan en de cijfers in t juiste vakje staan etc. Ga er vanuit dat dit mogelijk moet zijn.

Gr, Jim
Met citaat reageren
  #4  
Oud 7 april 2011, 20:49
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

Ja precies

Dan heb je het over Windows neem ik aan? En dus iets als Pascal, .net, (visual) basic. Hopenlijk niet MS office access. En mogenlijk een webtaal (serverside zoals PHP of Ruby on Rails).
Met citaat reageren
  #5  
Oud 7 april 2011, 22:17
Jim Jim is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 30 mei 2010
Berichten: 50
Standaard

Windows ja. Van de programma's en opties die je noemt heb ik geen kaas gegeten.

Gr, Jim
Met citaat reageren
  #6  
Oud 7 april 2011, 23:38
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 3 april 2009
Berichten: 979
Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

Welk boekhoudpakket gebruiken jullie? het zou wel eens voordeliger kunnen zijn om een al bestaande rapportgenerator te kopen dan zelf wat laten bouwen.

Het is goed mogelijk om wat je vraagt gewoon in Visual basic te programmeren maar dat zal snel duur worden. En er zijn genoeg standaard rapportagetools waar je rapportages in eigen huisstijl mee kan genereren.

Ik zou hier niet zo snel maatwerk voor laten ontwikkelen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Freelancer gezocht (opdracht) Internet Marketing - freelance verkoper gezocht raoul.milhado Marktplaats 0 1 maart 2011 11:33
Freelancer gezocht (opdracht) DTP'er Gezocht marieke bakker Marktplaats 2 24 februari 2011 18:49
Freelancer gezocht (opdracht) Programmeur Post Affiliate Pro dannyverhoeven Marktplaats 1 18 december 2009 11:22
Freelancer biedt zich aan Ervaren webdeveloper / programmeur biedt zich aan Freshworks Marktplaats 12 29 mei 2008 18:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon