Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 februari 2008, 15:34
Simone Simone is offline
Lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2007
Berichten: 28
Standaard Website Bruysend vernieuwd

Eindelijk is onze site in de lucht. Geef het direct toe heb dit zwaar onderschat. Maar ben wel erg blij met het resultaat. Zouden jullie eens willen kijken wat je er van vind. Enne alle tips zijn welkom.
Bedankt.
Simone

www.bruysend.nl
__________________
Dit jaar bestaan we 5 jaar dus tijd voor een jubileumfeest kijk op www.bruysend.nl.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 maart 2008, 11:44
NowHow's schermafbeelding
NowHow NowHow is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 augustus 2006
Berichten: 593
Weblogartikelen: 13
Standaard Re: Website Bruysend vernieuwd

Dag Simone,

Mooie website, lekker open. Sommige dingen zijn wat verwarrend, zoals de subkopjes onder de verschillende pagina's, maar dat is op zich niet erg. Wel zou ik de openingspagina weghalen en daar een "gewone" pagina van maken met een introductie. Ik heb b.v. een breedbeeldscherm en moest naar beneden scrollen om de linken te kunnen vinden. Ook zou ik meer gebruikmaken van de hele mooie foto's die jullie op de site hebben staan. Maak ze gerust wat groter en zet de tekst er omheen.

Grappig vond ik het dat jullie de informatie over jullie zelf verweven hebben in de onderdelen waar jullie passie ligt. Dat is misschien niet standaard, maar maakt de site wel lekker om te lezen.

Nu net zag ik nog wat dat misschien nog wel aangepast moet worden: de linken vanaf de referenties openen een nieuw scherm. Omdat ik firefox heb had ik dat eerst niet door en dacht ik dat de link niet opende. Misschien beter omdat ook op een gewone pagina in de structuur te hangen?


Mieke

P.S. het begint meteen weer te kriebelen.. ooit komt er paarden hier! Een span Friezen.. wow.
__________________
Mieke Roth
Wetenschappelijke en technische visualisaties
ir Mieke Roth
http://www.miekeroth.nl
http://blogger.miekeroth.com

Met citaat reageren
  #3  
Oud 2 maart 2008, 20:01
Aspon's schermafbeelding
Aspon Aspon is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 21 december 2006
Berichten: 397
Standaard Re: Website Bruysend vernieuwd

Simone,

Ik vind het een mooie site, behalve de homepagina. En dat komt omdat ik in mijn browser eerst naar beneden moet sscrollen, voordat ik iets zie, om door te linken naar andere pagina's.
Ik vind de homepage ook nogal afwijken van de overige pagina's.

Maar voor de rest: prima!! enthousiasme straalt er vanaf en dat is goed.

Wim
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 maart 2008, 13:32
Petra Megens's schermafbeelding
Petra Megens Petra Megens is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Berichten: 49
Standaard Re: Website Bruysend vernieuwd

Hai Simone,

Ik sluit me aan bij wat de eerdere reageerders al schreven. En ik voeg er nog aan toe:

De eerste pagina is een typsiche skip-intro pagina. Die voegt helemaal niets toe. Dat was leuk in de jaren '90, toen iedereen uberhaupt verwonderd was over het fenomeen website, maar nu willen we meteen in de informatie terecht komen. En dat kan best; de andere pagina's bieden alle links.

Ik mis, zeker op de home pagina, maar ook op de andere, directe informatie over waar je bedrijf zit. Pas als ik toevallig op 'prijzen' klik zie ik dat je in Noord-Brabant zit. Als ik een mogelijke klant was, zou ik die info onmiddellijk willen zien. De meeste sitebezoekers zijn binnen dertig seconden alweer weg; zorg dus dat de essentiële info in die eerste dertig seconden voor het oprapen ligt EN dat je ze verder binnen'lokt' met dingen die ze willen weten/hebben/zien.

Inderdaad kan je meer gebruik maken van de mooie foto's, maar ik vind het niet sterk dat je deze twee diensten, paardenverzorging en fotografie, in één website aanbiedt. Vanuit jullie kan ik het me voorstellen, maar voor de bezoeker? En de bezoeker kan het echt niet schelen hoe jullie met elkaar te maken hebben: de bezoeker wil iets (een oplossing voor een probleem) en wil meteen weten of z/hij dat bij jou vindt.

Voor wat het waard is...

Heel veel plezier met je bedrijf Simone!
__________________
PETRAMEGENS.NL TeleCoaching
"Speel, werk, leef!"
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Winstgevende website exploiteren.... regels?? DennisWillemse Al die andere praktische dingen 6 27 februari 2008 09:56
Idee voor website: marktplaats voor freelancers en opdrachtgevers? Lennert Marketing en acquisitie 3 25 september 2007 18:27
Hoe wordt mijn website gevonden? Verwijderd account Al die andere praktische dingen 5 2 september 2007 12:13
Nieuwe website voor freelance Personeelsmanagers erix Nieuws - Voor en door freelancers 2 12 juni 2007 12:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon