Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 30 mei 2008, 20:03
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Een dag minder willen werken voor werkgever

Hallo Wim,

Bedankt voor je reaktie. Ik neem het mee in mijn gedachten!.

Toevallig is vandaag deze discussie tussen mijn cheff en mij aan het licht gekomen. Iets te vroeg voor mezelf maar daar lag het zo ineens.. plof op tafel.

Uiteraard voor mijn cheff een beetje koud op zijn dak en reageerde in eerste instantie meteen afwijzend. Gelukkig kwam hij hier vrij vlug op terug en gaat er over nadenken.

Natuurlijk kan ik heel erg lastig gaan doen en met mijn vinger op de regels tikken dat ik het recht heb enzovoorts.. alleen gaat dat natuurlijk wel ten koste van de relatie. En dat is nou net niet de bedoeling.

Ik heb het prima naar mijn zin alleen trekt het zelfstandige wel enorm. Als mijn aanvraag wordt afgewezen zal ik voolopig het moeten doen met lange werkweken. Dan zal de toekomst vertellen wat ik gaat doen.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 30 mei 2008, 23:23
Marjan Marjan is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 25 maart 2007
Berichten: 915
Standaard Re: Een dag minder willen werken voor werkgever

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roy Korpel Bekijk bericht
Hallo mensen,

Veranderd er wat voor de kinderopvang bijvoorbeeld, ..?
Voor de kinderopvang(toeslag neem ik aan dat je bedoelt) verandert er niets. Je recht op deze toeslag blijft onverminderd bestaan. Het aantal uren opvang waarvoor je kinderopvangtoeslag kunt aanvragen staat geheel los van het aantal uren dat je werkt (raar maar waar).
Als je inkomen verandert (hoger of lager wordt) kan het wel zijn dat je op minder of meer toeslag recht hebt. Dit kun je eenvoudig narekenen op www.toeslagen.nl
Met citaat reageren
  #13  
Oud 30 mei 2008, 23:27
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Een dag minder willen werken voor werkgever

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marjan Bekijk bericht
Voor de kinderopvang(toeslag neem ik aan dat je bedoelt) verandert er niets. Je recht op deze toeslag blijft onverminderd bestaan. Het aantal uren opvang waarvoor je kinderopvangtoeslag kunt aanvragen staat geheel los van het aantal uren dat je werkt (raar maar waar).
Als je inkomen verandert (hoger of lager wordt) kan het wel zijn dat je op minder of meer toeslag recht hebt. Dit kun je eenvoudig narekenen op www.toeslagen.nl
Hallo Marjan,

Hartelijk dank voor de informatie. Ik zal de website even opslaan want die gaat zeker van pas komen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
parttime freelancen

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Evaluatie wet uitbreiding rechtsgevolgen VAR René Nieuws - Voor en door freelancers 3 8 februari 2008 20:40
Hoe breed? Cindy77 Marketing en acquisitie 22 27 september 2007 11:42
Persberichten schrijven in 20 stappen (Boekrecensie/overzicht) Adine Versluis Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 6 30 juli 2007 17:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon