Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Freelancepraktijk starten

Mededelingen

Freelancepraktijk starten De formele en praktische dingen die je allemaal moet regelen bij de start als freelancer. Aanmelden, kopen, inrichten, opzetten...

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 oktober 2011, 13:37
mhpks
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Vraag over freelance project met de duur van 1 jaar

Hallo,

Ik ben een allround webdeveloper met o.a. uitgebreide kennis van PHP (geen OOP). Ik werk al een aantal jaar freelance voor een aantal reclamebureaus waarvoor ik een een aantal producten (CMS, Nieuwsbriefsysteem, Online Intranet) heb ontwikkeld. Daarnaast heb ik deze producten geimplementeerd in een 50-tal websites die ik gemaakt heb.

Nu heb ik van een nieuw bedrijf een opdracht aangeboden gekregen voor 32 uur per week met de duur van 1 jaar. Het gaat om het bouwen van een web applicatie. Hierbij wordt mij om een uurtarief gevraagd.

Wat is nu een goed uurtarief? Ik zat zelf te denken aan € 35,-.

Daarnaast vroeg ik mij af hoe het zit met het gegeven dat je minimaal 3 opdrachtgevers moet hebben. Is het mogelijk ("legaal") om 1 jaar lang freelance voor dezelfde opdrachtgever te werken?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 oktober 2011, 14:49
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

Om even in te haken, waarom werk je niet in OOP ? Doe je ook geen MCV applicaties ? Ik raad het je echt van harte aan. Dat ontwikkelt sneller en makkelijker ... bovendien kunnen anderen je code beter lezen en doorontwikkelen.

Dan zit je dus zeker niet in hoge medior range qua skills als ik het zo zie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Inkomstenbelasting Wat zijn de Voor- en Nadelen van de FOR ? MarketMind Belasting 9 4 november 2010 19:04
Uitsluiting van VAR WUO? Jan16 Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 10 5 februari 2009 19:18
Is dit concurrentiebeding van toepassing op mijn freelance werk? Wil W Al die andere praktische dingen 3 27 juli 2006 21:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon