Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 september 2011, 15:43
shsm11 shsm11 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 september 2011
Berichten: 3
Standaard Beeldend Kunstenaar/Workshopdocent schilderen

Ik ben Sebastiaan Haykens, beeldend kunstenaar en docent kunstlessen in binnen en buitenland.


Mijn meest recente ervaring is het geven van schilderworkshops in Frankrijk. Hier voel ik mij uitgedaagd om mensen mijn kennis en liefde voor het vak over te brengen. Dit en het creëren van autonoom werk geeft mij een tevreden gevoel omdat ik met iets bezig ben waar ik goed in ben. Ik heb in de workshops mensen het plezier van schilderen uitgelegd. Ik heb aandacht besteed aan de technische en de conceptuele kant. Mijn opdrachtgever is Artfriends,(http://www.artfriends.nl/) die culturele workshops in Frankrijk organiseert. Deze is zeer tevreden en vind het voor herhaling vatbaar. De cursisten prezen mij om mijn ongedwongen en opbouwende manier van lesgeven.


Kijk ook eens op mijn website: www.sebastiaanhaykens.nl


Vriendelijke groet,


Sebastiaan
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 september 2011, 09:04
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard

Hallo Sebastiaan,

Welkom op dit forum! Want heb jij leuk werk
Ik ben een paar jaar bezig met het leren van aquarelleren bij een kunstenaar in ons dorp. Zo'n workshop in Frankrijk klinkt heel verleidelijk. Wat een inspirerende omgeving

groetjes
Jesse
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 september 2011, 12:15
shsm11 shsm11 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 september 2011
Berichten: 3
Standaard

Hoi Jesse,

Hartelijk dank voor je reactie.
De workshops in Frankrijk zijn inderdaad zeer inspirerend. Voor dit seizoen is het echter afgelopen, maar vanaf april beginnen ze weer. Ik zou het zeker in de gaten houden, want het is zeer de moeite waard!

Groet

Sebastiaan
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 september 2011, 15:05
shsm11 shsm11 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 september 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag, maar ik heb een andere elevator pitch gemaakt voor mijn werk als kunstenaar. Ik wil het hier plaatsen en ik wil graag wat feedback hierop. Bijvoorbeeld of het een duidelijke pitch is en of mensen begrijpen wat ik doe.

Bijvoorbaat dank

Sebastiaan

Ik ben Sebastiaan Haykens, beeldend kunstenaar en docent kunstlessen in binnen en buitenland.

Naast model en portretschilderijen maak ik stillevens waarin ik de objecten een nieuwe betekenis geef en waarin deze objecten een nieuwe relatie met elkaar aan gaan. Mijn werk gaat over wat er te zien is en wat ik wil zien. Ik wil breken met de traditionele opvatting over hoe een schilderij eruit moet zien. Ik wil de beschouwer uitdagen om anders te kijken. Het gaat over hoe we gewend zijn te kijken. Mijn werk is te zien in binnen –en buitenland en aangekocht door het Drents Museum.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon