Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 januari 2009, 23:01
Benjamin van der Waart Benjamin van der Waart is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 januari 2009
Berichten: 4
Standaard Mogelijkheid op gratis unieke gift waar iedere freelancer iets aan heeft!

Beste lezer,

Ik zal me even voorstellen: ik ben Benjamin van der Waart en ben docent communicatieve vaardigheden bij Fontys Hogescholen. Daarnaast verzorg ik trainingen waar meer over te lezen is op mijn gloednieuwe website:

www.benjaminvanderwaart.nl

Nu even de reden waarvoor ik dit bericht post:

Op 12 november 2008 jl. ben ik een dag naar het seminar "onzichtbaar overtuigen" geweest, verzorgd door denkproducties. Het seminar ging over de kracht hoe je mensen "Tussen de regels door" kunt overtuigen.

Als voorbeeld ken je wellicht wel die dominante collega of vriend, die altijd gelijk wil hebben of denkt gelijk te hebben. Tijdens dat seminar kwamen ontzettend veel tips en trucs hoe je dit in het vervolg kunt voorkomen.

Ik heb tijdens deze dag een samenvatting geschreven en deze wil ik graag delen met andere freelancers. Het bevat allerlei links naar filmpjes en afbeeldingen die tot de verbeelding spreken.

Mocht je geinteresseerd zijn: stuur dan even een mailtje naar

info@benjaminvanderwaart.nl


Ik ben van mening dat je kennis moet delen en ik hoop dat mensen die de samenvatting aanvragen er ongelooflijk veel plezier van hebben!

Vriendelijke groet,

Benjamin van der Waart
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 januari 2009, 23:39
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Even voorstellen en mogelijkheid op gratis unieke gift waar iedere freelancer iets aan heeft!

Allereerst, welkom Benjamin !

Nette site heb je, strak duidelijk

Ik ga je morgen even mailen, ik zou die samenvatting wel eens van dichtbij willen zien.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 januari 2009, 22:24
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Even voorstellen en mogelijkheid op gratis unieke gift waar iedere freelancer iets aan heeft!

Hallo Benjamin,

mooie site, laat zien wat je doet.
Ik ga je ook snel een mailtje sturen!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 28 januari 2009, 23:26
René van Zandwijk's schermafbeelding
René van Zandwijk René van Zandwijk is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 29
Standaard Re: Even voorstellen en mogelijkheid op gratis unieke gift waar iedere freelancer iets aan heeft!

Hallo en welkom.

Net zo als me voorgangers ben ik onder de indruk van je site.
Misschien moet je een iets dikkere lijn gebruiken in je banner om de cirkelvorm iets strakker te krijgen.

Tevens nog een tip: veel zzp ers zitten met een marketingprobleem misschien een optie om dat ook op te nemen in de vorm van persoonlijke marketing o.i.d. het lijkt mij geheel passen in jouw branche.

Succes.

Edit: zet er even een copyright op in de footer want deze kan ik nu nergens vinden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon