Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 juli 2010, 09:55
Coach Marjolein Coach Marjolein is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juni 2010
Berichten: 1
Standaard Mensen gezocht die gecoacht willen worden


Voel je je vaak onrustig? Zou je meer uit het leven willen halen? Vraag je je af waarom jou juist bepaalde dingen overkomen? Of vind je het gewoon fijn om je hart te luchten en te kijken naar nieuwe mogelijkheden?



Ik ben Marjolein Kroesen en mijn passie is coachen! Ik geniet van mensen om me heen en zie ik de mens als een bron van enorme mogelijkheden die alles in huis heeft om een gelukkig en effectief leven te leiden, in harmonie met de omgeving.
Ik werk sinds 1,5 jaar als budgetconsulent en schuldhulpverlener voor de dak- en thuislozen van Amsterdam en begeleid ze naar zelfstandigheid in hun financiën en schulden. De opleiding Coaching For Results heb ik net afgerond en nu ga ik verder om me te certificeren als coach. De opleiding heeft ervoor gezorgd dat er meer ruimte in mijn leven is er daardoor is er weer meer mogelijk. Je kunt alles op verschillende manieren bekijken en je bepaalt zelf welke kant je op kijkt en welke keuzes je maakt.
Ieder mens is uniek en heeft ware bijzondere kwaliteiten! Ik vind het gaaf als mensen inzichten creeren en bereiken wat ze willen. Dit kan op allerlei gebieden zijn, namelijk vrienden/familie, relatie, werk, vrije tijd, gezondheid, geld, woonomgeving, persoonlijke ontwikkeling.

Dat doe ik o.a. door inzichten te geven, te verkennen, te ervaren, te spiegelen en te confronteren.
Door echt te luisteren naar wat jij zegt of juist niet zegt en het stellen van mooie krachtige vragen kun je komen bij wat je echt wilt en belangrijk vind.Dit schept de basis om je uit te dagen om nieuwe paden in te gaan. Het resultaat is dat er ruimte ontstaat om te groeien. Je kunt hierbij denken aan persoonlijke ontwikkeling, inzicht en emotionele ontwikkeling.

Dit alles vanuit openheid, liefde, connectie en humor :-)
Vanwege mijn coachingsopleiding zoek ik mensen die gecoacht willen worden.
Dit kan zowel live, via skype als wandelend coachen.

Ben je interesseerd? Neem dat contact op voor een gratis kennismakingsgesprek :-)

Positieve groet,


Marjolein Kroesen,
Personal Coach
Coaching For Results
Tel: 061113456


Check the website van de opleiding voor meer info
http://www.theavalongroup.nl/home
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zijn hier mensen die willen netwerken op LinkedIN? Verwijderd account Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 25 18 september 2008 08:33
Gezocht: ervaringsverhalen van freelancers die failliet zijn gegaan Annedien Hoen Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 8 16 september 2008 21:05
Freelancer gezocht (opdracht) Freelance Sales mensen Gezocht fenbo Marktplaats 3 5 augustus 2008 11:39
Hoe breed? Cindy77 Marketing en acquisitie 22 27 september 2007 10:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon