Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marketing en acquisitie

Mededelingen

Marketing en acquisitie Sommige freelancers hebben altijd opdrachten. Ze weten precies welk klantprobleem ze oplossen. Ze hebben focus en onderscheiden zich van andere freelancers. Ze publiceren en netwerken actief, want interessante opdrachten komen vaak via-via. Met de opdrachten die niet bij hun passen, maken ze iemand in hun netwerk blij.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 januari 2014, 21:47
Crosroads74 Crosroads74 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2014
Berichten: 1
Standaard tips bij uitbesteden van koude acquisitie (cold calling) voor een accountant

Na lang nadenken en diverse andere methoden van acquisitie te hebben gebruikt zoals netwerken, twitter, linkedin etc overweeg ik om mijn acquisitie professioneel te gaan uitbesteden aan een bureau dat aan cold calling doet. Ik heb hiertoe afspraken gemaakt met twee verschillende bureaus.

Ik zou graag tips voor vragen aan een acquisitiebureau ontvangen, alsmede eventuele opgedane ervaringen.

Hopelijk kan iemand mij wat wijzer maken

Bij voorbaat dank alvast
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 februari 2014, 23:43
Lucas van Heerikhuizen Lucas van Heerikhuizen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 januari 2014
Berichten: 1
Standaard

Beste Crosroads74,


Hoewel ik je niet direct advies over deze kwestie kan geven ben ik wel benieuwd waarom je voor deze vorm van acquisitie kiest. Ik ben benieuwd wat je allemaal tijdens dat lange nadenken hebt overwogen. Zou je daar wat meer over kunnen vertellen? Wellicht kunnen mensen met cold calling ervaring op dit forum dan ook wat gerichter advies geven.
__________________
ZZP Online Marketing
Uw gids in de jungle van online opties
06-43525235 - lvanheerikhuizen@gmail.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 april 2015, 13:06
Huub Frank Huub Frank is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 februari 2015
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crosroads74 Bekijk bericht
Na lang nadenken en diverse andere methoden van acquisitie te hebben gebruikt zoals netwerken, twitter, linkedin etc overweeg ik om mijn acquisitie professioneel te gaan uitbesteden aan een bureau dat aan cold calling doet. Ik heb hiertoe afspraken gemaakt met twee verschillende bureaus.

Ik zou graag tips voor vragen aan een acquisitiebureau ontvangen, alsmede eventuele opgedane ervaringen.

Hopelijk kan iemand mij wat wijzer maken

Bij voorbaat dank alvast
Beste Crosroads74,

Check mijn profiel, wellicht kan ik je van dienst zijn.

Met vriendelijke groeten,

Huub Frank 0654620682
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Auteursrechten van freelancers wel of niet in goede handen bij CLIP? erix Nieuws - Voor en door freelancers 0 4 november 2008 09:14
Aanvullende tips en vragen voor het startersbezoek van de Belastingdienst? Sebastiaan... Belasting 0 15 oktober 2008 00:36
Themamiddag Acquisitie (12 oktober): Welk onderwerp wil jij behandelen? René Marketing en acquisitie 9 8 oktober 2007 17:21
Persberichten schrijven in 20 stappen (Boekrecensie/overzicht) Adine Versluis Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 6 30 juli 2007 17:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon