Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 maart 2018, 22:07
MeltP MeltP is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 maart 2018
Berichten: 2
Red face Meltpels, Commercieel fotograaf, grafische vormgeving en web developer.

Hallo mede freelancers, ik wil me graag even voorstellen!
Mijn naam is Melt. Ik ben sinds 2017 freelancer en heb al een aardig aantal klusjes mogen doen. Zo heb ik sinds mijn start gewerkt aan het nieuwe seizoen van The voice of Holland, heb ik foto's mogen maken bij Talpa evenementen en heb ik grafische vormgeving gedaan voor Mediaborrel noord.
De beste tijd, en wat ik het leukste vond, was het werk dat ik voor The voice of Holland deed. Ik heb in de webredactie meegewerkt, foto's gemaakt, interviews gehouden en videos gemonteerd en uitgebracht.

Zodra ik klaar ben met mijn opleiding, wat ik verwacht over een half jaar rond te hebben, kijk ik even goed rond wat ik wil gaan doen. Wellicht keer ik terug naar Talpa, of groei ik door binnen IKEA waar ik op dit moment bijspijker.
Op dit forum hoop ik gelijkgestemden tegen te komen en wellicht hier en daar een opdracht te vinden.

TL;DR: Ik ben Melt, commercieel fotograaf, grafisch vormgever en web designer. Met ervaring bij The voice of Holland. Op zoek naar een uitbreiding op mijn netwerk en eventueel wat opdrachten.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
fotograaf, grafisch design, netwerken, webdesign, website developer

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon