Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 november 2006, 12:37
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Life Creations voor persoonlijke groei en bewustwording

Hallo,

ik wil me graag even voorstellen:

Ik ben Lucy Schaaphok en heb me onlangs aangemeld bij deze site. Ik waardeer de informatie die hierop staat, kan er veel mee.

Ik heb een bedrijf voor persoonlijke groei en bewustwording. Ik geef en organiseer workshops en trainingen op dit vlak.
Een groot onderdeel van mijn bedrijf is het werken met artistieke middelen. Ik maak bijvoorbeeld gebruik van het schilderen als instrument om meer inzicht in jezelf te krijgen.
Ook werk ik met het schilderen aan teambuilding: met elkaar 1 schilderij maken, je komt elkaar tegen, waar liggen je grenzen, hoe geef je die aan, het zegt zoveel over hoe iemand in elkaar zit en in interactie is met een ander.
Verder geef ik trainingen die ook in het bedrijfsleven worden gegeven, gericht op meer bewustwording van jezelf en hoe je jezelf in de wereld zet.
Ook verkoop ik sinds kort artikelen die persoonlijke groei en bewustwording bevorderen, zoals boeken, inzichtkaarten.

Groeten,

Lucy Schaaphok
Life Creations
www.life-creations.nl

Alle tips en adviezen en feedback over mijn site welkom!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 november 2006, 13:16
Mariëlle Schrijft's schermafbeelding
Mariëlle Schrijft Mariëlle Schrijft is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 20 maart 2006
Berichten: 216
Standaard Re: Life Creations voor persoonlijke groei en bewustwording

Hoi Lucy,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Life Creations Bekijk bericht
Hallo,
Ik waardeer de informatie die hierop staat, kan er veel mee..
Dank je wel! Vinden we altijd fijn om te horen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Life Creations Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een bedrijf voor persoonlijke groei en bewustwording. Ik geef en organiseer workshops en trainingen op dit vlak.....
Alle tips en adviezen en feedback over mijn site welkom!
Een klein puntje over je overigens verder mooie site. Ik zou het woord bedrijf niet zo benadrukken. Dat maakt het onpersoonlijk. En juist in jouw Bizz lijkt me warmte uitstralen tamelijk essentieel!
Er staat:
Life Creations is een bedrijf voor persoonlijke groei en bewustwording. Er worden verschillende workshops georganiseerd en je kunt artikelen kopen via de website.

Wat dacht je bijvoorbeeld van:
Life Creations is jouw parner in persoonlijke groei en bewustwording. Wij organiseren regelmatig workshops. Ook hebben we verschillende artikelen die je verder helpen in je ontwikkeling.

Om maar even een dwarsstraat te noemen. Meer wij gebruiken en actieve zinnen. Niet: er worden workshops georganiseerd, maar "wij organiseren regelmatig..." Je kunt ook bij de artikelen over de elevator pitch en personal branding kijken voor inspiratie.

Veel succes met Life Creations en veel plezier op Lancelots!
__________________
Mariëlle schrijft
Passie voor de inhoud
Helderheid in complexiteit
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 november 2006, 14:40
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: Life Creations voor persoonlijke groei en bewustwording

Hallo Marielle,

dank je wel voor je feedback, fijn dat er iemand met een frisse blik naar kijkt. Het klinkt inderdaad veel beter zoals je het opschrijft.

Groeten,

Lucy
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 november 2006, 17:44
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Re: Life Creations voor persoonlijke groei en bewustwording

Anngezien ik websites maak en je expliciet naar feedback mbt je site vraagt, heb ik er naar gekeken.

De site heeft een mooie layout en ook het kleurenschema spreekt me aan.

Helaas heeft de designer hier en daar wat steken laten vallen - als je die laat repareren is de site perfect!

Ik heb niet alle pagina's bekeken, wellicht dat er hier en daar nog meer problemen zijn.

Op de pagina Workshops en Groepsweken is de inhoud langer dan de achtergrond:



Op de pagina Avatar resurfacing staan de 'bullets' van de lijst direct na de paarse achtergrond van de linker kolom ( in FireFox 2.0):



In Internet Explorer 7 ziet het er wel goed uit:



Dezelfde pagina heeft een probleempje als hij met Opera (9.02) wordt bekeken:




Het oplossen van deze problemen moet een ervaren designer niet al te veel moeite kosten.
Vraag de designer ook of hij de code zodanig kan repareren dat de W3C validator geen fouten in de code vindt. Dat is een goed uitgangs positie om de site 'cross browser compatible' te maken.

Het lijkt erop dat de designer de site niet in alle gangbare browsers getest heeft. De tijd dat 'iedereen' Internet Explorer gebruikte is voorbij! Firefox, maar ook Opera hebben een stuk van de markt. Ook de Apple browser, Safari en Linux browsers zoals Konquerer moeten bediend worden.
Een serieuze website designer zorgt ervoor dat de sites die zij/hij aflevert, werken in alle gangbare browsers.

Ik raad je aan om de hele site te (laten) bekijken in meerdere browsers en de display foutjes op een rij te zetten, zodat je designer weet wat er gedaan moet worden.

Succes!
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
  #5  
Oud 4 december 2006, 15:59
Annedien Hoen's schermafbeelding
Annedien Hoen Annedien Hoen is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 246
Stuur een bericht via MSN naar Annedien Hoen
Standaard Re: Life Creations voor persoonlijke groei en bewustwording

Welkom, Lucy!

Ik denk dat het heel goed zou kunnen werken om je agenda ook meteen op de openingspagina te zetten. Dat geeft een soort 'dwarsdoorsnede' van wat jullie bieden -- dan bljft het wat minder bij een uitleg en kan je meteen zien wat er te koop is... dat bruist en leeft en is actueel!
__________________
Alchemizer
Met citaat reageren
  #6  
Oud 4 december 2006, 21:05
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: Life Creations voor persoonlijke groei en bewustwording

Hallo Gerrit,

dank voor de moeite die je hebt genomen om mijn site te bekijken. Ik kan zelf tekst e.d. invoeren, dus een aantal punten liggen aan mezelf, ik zal je punten opnemen om te verbeteren.
Ik heb de andere punten doorgegeven aan mijn website ontwerpster.
De ontwerpster is zeker een serieuze designer en hun bedrijf waardeer ik ook erg om de service en de persoonlijke stijl die ze hanteren.

Groeten,

Lucy
Met citaat reageren
  #7  
Oud 4 december 2006, 21:09
Life Creations Life Creations is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 24 november 2006
Berichten: 69
Standaard Re: Life Creations voor persoonlijke groei en bewustwording

Hallo Annedien,

ik heb je website ook even bekeken en je levert bijzonder werk als ik het zo lees. Indrukwekkend!

Ik heb de agenda op de startpagina staan, maar blijkbaar valt het niet erg op. De planning is ook nog niet geheel af, dus er staat nog meer in het verschiet, wat dan uiteraard ook op de startpagina komt.

Groeten,

Lucy
Met citaat reageren
  #8  
Oud 4 december 2006, 21:20
Gerrit's schermafbeelding
Gerrit Gerrit is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2006
Berichten: 61
Standaard Re: Life Creations voor persoonlijke groei en bewustwording

Hallo Lucy,

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Life Creations Bekijk bericht
De ontwerpster is zeker een serieuze designer en hun bedrijf waardeer ik ook erg om de service en de persoonlijke stijl die ze hanteren.
Dan zal het zeker gaan lukken!

Succes ermee!
__________________
Gerrit
<a href=http://sirius-pr.com target=_blank>
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon