Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 oktober 2009, 17:44
Rob van Eerden Rob van Eerden is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2009
Berichten: 2
Standaard Ik zoek een Software Developer met een mooi product om samen een nieuw bedrijf op te zetten

Ik ben op zoek naar Software Developers om samen nieuwe innovatieve - en branche specifieke software in de markt te zetten. Wellicht heb jij een perfect product of idee ontwikkeld maar mis je de ervaring, financien en commerciele slagkracht om er een business van te maken.
Mijn doelstelling is om in één of enkele verticale marktsegmenten een marktleidende positie te veroveren. Ik ben me er van bewust dat voor de meeste segmenten er reeds vele aanbieders/producten beschikbaar zijn. En toch ... Van tijd tot tijd duiken er innovatievere, betere, mooiere, goedkopere, meer complete applicaties op. Het vergt dan veel tijd, geld en doorzettingsvermogen om die applicaties in de markt geaccepteerd te krijgen.

Heb jij een dergelijke unieke applicatie op de plank liggen maar niet de drive, de middelen of organisatie om het pakket in de markt te zetten dan kom ik graag met je in contact.

Ik zoek geen 'me-to' producten of zeer generieke producten als bijvoorbeeld een erp- of een nieuwe financieel systeem. De basisvoorwaarden voor de applicatie zijn:

· Er is sprake van een duidelijk doelgroepsegment
· De applicatie heeft zeer duidelijke unieke features
· De applicatie is gebouwd in een Microsoft (liefst .Net) of Linux omgeving
· De applicatie is web-enabeled
· Je hebt de software goed gedocumenteerd en bent bereid tot verdere doorontwikkeling.

Herken je je in bovenstaande neem dan svp via de mail even contact met me op en beschrijf kort met welk product (of idee) je mogelijk samen zou willen werken.


Je kunt mij bereiken via rveerden@wxs.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 oktober 2009, 01:37
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Ik zoek een Software Developer met een mooi product om samen een nieuw bedrijf op te zetten

Beste Rob,

welkom hier!

Ik snap het nog niet helemaal. Je vraagt dus naar software developers, en jij levert de middelen om een product marktwaardig te maken?

Verder een paar kleine opmerkingen
· De applicatie is gebouwd in een Microsoft (liefst .Net) of Linux omgeving
> .Net, succes !
> Linux, dit is nogal breed, bedoel je bijvoorbeeld perl, of PHP/mysql etc.?
· De applicatie is web-enabeled

> Even definieren wat dat nu precies is ( de hele applicatie, of een API/portal deel van de applicatie? )
Heb je het intellectueel (etc) eigendom al in gedachten ( hoe je dit wil aanpakken? )
Met citaat reageren
  #3  
Oud 25 oktober 2009, 10:57
Rob van Eerden Rob van Eerden is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2009
Berichten: 2
Standaard Re: Ik zoek een Software Developer met een mooi product om samen een nieuw bedrijf op te zetten

Dag Ramon,

zoals je het beschrijft zo is het. Veel programmeurs hebben goede technische kennis en ideeën en soms zelf een mooi product ontwikkeld.

Om een product echt uit te bouwen tot een bedrijf en daarmee een markt te gaan veroveren dat vraagt echter een hoop meer. Ook wil niet elke freelancer zelf investeren of direct zijn baan opzeggen.

Ik ben nu op zoek naar mensen met dat perfecte product om er samen een nieuwe business van te maken. Ik heb jaren lange ervaring als ondernemer en kan financiele, commerciele en bedrijfskundig kennis inbrengen.

Als het product goed genoeg is dan wil ik er een nieuwe onderneming omheen starten. De betreffende programmeur kan dan aandeelhouder worden in het nieuwe bedrijf en/of we kunnen afspraken maken over doorontwikkeling en onderhoud tegen een tarief.

De techniek is wel belangrijk maar daar wil ik het eigenlijk pas over hebben als we een mooi product of idee aan de hand hebben.

Heb je zo'n idee of interesse mail me dan gerust (liefst op rveerden@wxs.nl).

Groet,
Rob van Eerden
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
.net, innovatie, silverlight, software

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Klanten opbouw miqq Freelancepraktijk starten 12 11 februari 2016 08:54
Reacties via website verbeteren Verwijderd account Marketing en acquisitie 37 15 januari 2009 13:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon