Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 29 april 2009, 12:08
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Formstar Design

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rub3n Bekijk bericht
Ah je werkt op Windows.

Ik ging er min of meer vanuit dat je onder Mac OS X werkte. Daar is vensters naast elkaar etc. veel makkelijker. Mocht ik op een verloren moment onder Windows zitten dan heb ik ze ook vaak fullscreen volgens mij.
Jup, windows Ik heb met FF overigens ook een stuk of 18 tabbladen tegelijk openstaan en dan is het wel zo fijn om 't fullscreen te hebben (alle tabjes naast elkaar ).

Nee, heb hier wel een G4 staan, maar die is al een tijd niet meer aangesloten (wilde nog wel eens niet doorstarten en heb nu ook ff geen beeldscherm meer over ). Daarnaast ken ik Windows gewoon beter. Ben wel opgegroeid met Mac (we hebben thuis 1 pc gehad, toen kwam m'n vader in aanraking met Apple computers en sindsdien altijd een Mac), maar ik vind ze persoonlijk niet zo fijn (wacht even, lees verder.. ). Kan niks vinden op die dingen, dus zal eerst echt eens de tijd moeten nemen om het systeem wat beter te leren kennen. En daar heb ik nu gewoon echt geen tijd voor. Heb met school ook altijd met Windows gewerkt, dus die ken ik gewoon beter.
Ben wel van plan dit jaar een cube te kopen, die staat ook niet zo 'in de weg' Ik vind ze overigens ook machtig mooi en ben ook zeker wel pro-apple
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
  #12  
Oud 29 april 2009, 12:11
Rub3n's schermafbeelding
Rub3n Rub3n is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 199
Standaard Re: Formstar Design

Ik kon eerder ook maar niet wennen. Maar als ik zag hoe snel me broer ermee werkte op zijn werk en hoe makkelijk. En zat ik weer met me windows update, virusscanners etc te prutsen.

Toen heb ik de stap gezet. En mezelf ook echt gedwongen om met Mac te werken. Dan leer je het pas echt kennen en werk je op gegeven echt een keer zo snel als met windows heb ik ontdekt.

Nu wil ik niet anders. En het feit dat ik mijn computer in 2,5 jaar nog geen 1x geforceerd heb hoeven te herstarten bevestigd dit. Nog nooit een vastloper gehad. Gewoon geen enkele!
__________________
Webdesign, webhosting & grafische vormgeving onder één dak!

Webstylerz staat graag voor u klaar.
Met citaat reageren
  #13  
Oud 29 april 2009, 12:17
illutic's schermafbeelding
illutic illutic is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 19 november 2007
Berichten: 447
Stuur een bericht via Skype™ naar illutic
Standaard Re: Formstar Design

Ik wil ook zeker wel 'over' naar de Mac, want ik weet dondersgoed dat het beter is (zoals ik zei: ik ben opgegroeid met apple pc's, mijn broer is ook fervent mac gebruiker, mijn zus gebruikt de mac en mijn broertje ook, mijn zusje en ik zijn de enige met windows..).

Moet alleen nog wel even kijken hoe en wat, want heb begin vorig jaar de Web Premium CS3 suite van Adobe aangeschaft voor PC en die zou ik dan nog eens moeten aanschaffen voor de Mac. Net als Office2007 (al zou ik die dan niet nogmaals hoeven aan te schaffen ). Maar ach, dat zie ik dan wel
__________________
Hiranthi Molhoek-Herlaar | Onexa - WordPress, webshops & meer - Hiranthi's weblog
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen SERIESone graphic design SERIESone Marktplaats 2 25 februari 2009 23:01
Animo-check logo design wedstrijd op lancelots? ramon fincken Jezelf en je freelancepraktijk ontwikkelen 5 28 mei 2008 09:53
Even voorstellen Simone (Caes fotografie & design) simoon Marktplaats 8 11 april 2008 09:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon