Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #21  
Oud 18 augustus 2009, 23:04
Magielse Magielse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Berichten: 15
Standaard Re: Magielse Secretariaat Service

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
* haal die adsence weg!
Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd wat je achterliggende reden is voor deze tip.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 18 augustus 2009, 23:06
Magielse Magielse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Berichten: 15
Standaard Re: Magielse Secretariaat Service

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
* installeer tenminste deze plugins:
Google XML Sitemaps
Tags 2 Meta Generator ( geeft beschrijvingen die google leest, zogenaamde meta tags/description )
WP Security Scan
Bedankt voor de tip, dat zal ik zeker gaan doen. Ik was nog aan het uitzoeken welke plugins ik nog diende toe te voegen.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 18 augustus 2009, 23:07
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Magielse Secretariaat Service

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Magielse Bekijk bericht
Ik ben toch eigenlijk wel benieuwd wat je achterliggende reden is voor deze tip.
Als ik op een site van een professional kom en ik zie adsence klik ik meteen weg. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dat doet.

Je core activiteit staat op je site, en is niet het plaatsen van advertenties van google die naar concurenten kunnen leiden. Ongeacht wat het oplevert.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 18 augustus 2009, 23:09
Magielse Magielse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Berichten: 15
Standaard Re: Magielse Secretariaat Service

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adine Versluis Bekijk bericht
En een tip voor je bedrijf in het algemeen: ken je het boek '4-Hour Workweek' van Timothy Ferriss? Dit boek beschrijft hoe je met een werkweek van 4 uur een prima leven kunt leiden én voldoende inkomsten kunt genereren. Een belangrijk element uit de strategie die hij bespreekt is het inschakelen van een PA, iemand die dingen uitzoekt, afspraken maakt, de agenda bijhoudt, enzovoorts.
Dat boek dat ken ik niet. Ik ga die zeker eens proberen te bemachtigen. Het lijkt mij een interessant boek.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adine Versluis Bekijk bericht
Omdat op de .eu versie van je site (ik weet niet of dat de enige is, maar had even gezocht via Google) je dienstenpagina voor ondernemers niet gevonden kan worden kan ik niet precies zien of je die diensten ook levert, maar ik heb wel gelezen dat een aantal andere bedrijven een behoorlijke positieve invloed hebben bemerkt na de introductie (en natuurlijk groeiende hype) van dit boek! Je kunt overal wel reviews vinden en mocht wat daar beschreven staat een beetje aansluiten bij jouw werk, dan kun je dat misschien ook wel als invalshoek gebruiken!
Gek, dat je de dienstenpagina voor ondernemers niet gevonden krijgt. Ik heb het net nog even na gekeken en het zou moeten werken.

Bedankt voor de tip. Ik ga zeker eens kijken of het boek wat voor mij is.
Met citaat reageren
  #25  
Oud 19 augustus 2009, 00:05
Magielse Magielse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 8 april 2009
Berichten: 15
Standaard Re: Magielse Secretariaat Service

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
Als ik op een site van een professional kom en ik zie adsence klik ik meteen weg. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dat doet.

Je core activiteit staat op je site, en is niet het plaatsen van advertenties van google die naar concurenten kunnen leiden. Ongeacht wat het oplevert.
Bedankt voor je uitleg. Zo had ik het nog niet bekeken. Mijn gedachte bij het plaatsen van de adsence was puur bij de opbrengsten. 'dan komen er in ieder geval al inkomsten binnen'.

Ik zal er nog eens over nadenken.
Met citaat reageren
  #26  
Oud 19 augustus 2009, 00:08
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard Re: Magielse Secretariaat Service

Ok

Kijk op mijn eigen blog en mijn gratis antispam forum plus prive projecten zoals wijzoekensportpartners.nl heb ik gewoon advertenties staan. De bedoeling van die sites zijn mensen helpen en informatie verschaffen. En omdat ik geen kosten opvoer naar gebruikers heb ik er dus die advertenties staan.
Op mijn echte bedrijfswebsites heb ik geen enkele advertentie staan.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
pitch

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen Beljon Music Service TonBeljon Marktplaats 1 21 november 2008 16:01
VAR: klus voor oud-werkgever, maar via payroll service simoon Verklaring Arbeidsrelatie (VAR) 1 28 maart 2008 21:10
payroll service isa Al die andere praktische dingen 10 28 maart 2007 15:02


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon