Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 oktober 2008, 12:52
Rosier Rosier is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 18
Standaard Meedenkers gevraagd! Nieuw netwerk voor professionals in de beweging/ontspanning/creativiteit

Hallo allemaal. Graag zou ik – oneerbiedig gezegd – gebruik willen maken van jullie creativiteit en originaliteit, dit in het kader van een idee waar ik al een tijdje mee rondloop en dat zich nu in de (ruwe) ontwikkelfase bevindt. Het gaat om het volgende.
Ik ben al bijna 30 jaar bezig met beweging/ontspanning/creativiteit in de meest brede zin van het woord (zie ook mijn website http://www.itsmore.nl). Daarbij is beweging (ook al in de meest brede zin) toch wel het centrale element.

Nu heb ik een tijdje geleden het idee bedacht/het plan opgevat om een netwerk (platform, community... als het beestje maar een naampje heeft) op te zetten voor en met mensen die ‘iets hebben’/bewust bezig zijn met beweging, improvisatie, dans, vechtkunst, spel, theater enzovoorts. Mensen die lesgeven en les (willen) krijgen, professionals en amateurs... eigenlijk dus iedereen die nieuwsgierig is om genoemde onderwerpen nader te onderzoeken, en daar met plezier bewust mee bezig wil zijn. Het netwerk zal in mijn ogen zowel virtueel (website, weblog, forum... mogelijkheden genoeg) als in ‘real-life’ actief moeten zijn. Op deze wijze kunnen discussies op gang komen, kan men vragen stellen en informatie vergaren, en (in ‘real-life’) elkaar ontmoeten en inspireren, netwerken, kennis en ervaring uitwisselen, (nieuwe) dingen uitproberen, workshops/tryouts geven en volgen enz.

Aan de ene kant ben ik al druk aan het zoeken naar leuke locaties waar zoiets georganiseerd kan worden (heb al een aantal stekkies op mijn lijst staan), en aan de andere kant ben ik net zo druk bezig met de naamstelling, de opzet van een website, vormgeving/logo en andere zaken. En wordt vanzelfsprekend het inhoudelijke (belangrijkste) aspect niet vergeten.

Een en ander is dus in volle gang. Het idee/plan staat – dat zal duidelijk zijn – nog in de kinderschoenen, vandaar dat ik op zoek ben naar meedenkers. Heb je nog inspirerende ideeën voor ‘mijn’ plan, zijn er zaken waar ik (nog) niet aan gedacht heb, zou je het zelf heel anders aanpakken, wil je me verwijzen naar andere gelijkgestemden, heb je suggesties, aanvullingen, tips........ alle reacties zijn zeer welkom en worden derhalve enorm gewaardeerd.


Bij voorbaat mijn oprechte dank voor alle reacties.


Met groet


Jos Rosier - Almere
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tips gevraagd, nieuw platform voor Freelancers Cirsten Marketing en acquisitie 27 25 september 2008 16:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon