Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 april 2008, 03:01
carlita carlita is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 11
Standaard Carlita (Stijlbeeld)

Beste Ridders,

Ik ben al een tijdje aan het rondsnuffelen op deze site in de aanloop naar de start als ZZP'er en ik heb al veel bruikbare informatie gevonden. Op mijn beurt hoop ik ook anderen van waardevol en goedbedoeld advies te voorzien.

Mijn naam is Carla Butter, 49 jaar, een laatbloeier, maar in volle bloei!

Op 1 april jl. is Stijlbeeld onthuld, een bureau voor styling en fotografie. Sinds vorig jaar ben ik interieurstyliste, met een jarenlange passie voor fotografie een heerlijke combinatie. Mijn kracht ligt in het creëren van sfeervolle beelden die een verhaal vertellen en die alledaagse dingen op bijzondere manier weergeven.

Ik bied “blikvangers” aan ondernemingen in de retail- en horecasector. Pakkende beelden van hun eigen assortiment of van hun eigen zaak, gebruiksklaar geleverd op bijvoorbeeld grote posters, lampen en freecards of op CD Rom voor gebruik op de website of voor folders . Een heldere communicatie met beeld en een prima manier voor ondernemingen om zich op een persoonlijke en originele manier onderscheiden van de massa.

Nieuwsgierig? Kijk op www.stijlbeeld.nl voor een impressie. Tips en trucs zijn van harte welkom!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 april 2008, 07:07
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Nieuw!

Mooie introductie!
Ik zie de beelden gewoon al voor me... En ik ga nu op je website kijken om te zien of ze kloppen.
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 april 2008, 07:33
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Nieuw!

Mijn complimenten!
Heb je de teksten ook zelf geschreven of laten schrijven? Ik vind alles namelijk heel goed op elkaar afgestemd (wat je met styling en fotograferen al doet, maar dus ook in je website laat zien).
Veel succes!
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren
  #4  
Oud 16 april 2008, 09:52
Adine Versluis's schermafbeelding
Adine Versluis Adine Versluis is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 8 maart 2007
Berichten: 1.087
Weblogartikelen: 2
Standaard Re: Nieuw!

Van harte welkom hier!

Je site ziet er inderdaad goed uit, de beelden bij Eigen Werk zijn ook schitterend! (Beetje mijn straatje, ik schrijf voor woon- en wellnessmagazines )

In ieder geval veel succes met je onderneming!
__________________
Money Mind Academy - LekkerLevenMetMinder
Slimmer met je geld

Met citaat reageren
  #5  
Oud 16 april 2008, 11:53
carlita carlita is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 11
Standaard Re: Nieuw!

Bedankt voor jullie warme welkom en complimenten. De teksten heb ik inderdaad ook zelf geschreven. Volgende week gaat er een bescheiden introductiemailing de deur uit met een mooie folder. Waarschijnlijk tegen beter weten in, de meningen lopen hierover uiteen, maar ik ga het toch proberen. Ik buig mij al dagenlang over de tekst en misschien moet ik die even op deze site zetten zodat er op geschoten kan worden.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 16 april 2008, 13:04
Myrax Myrax is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 23 augustus 2007
Berichten: 222
Standaard Re: Nieuw!

Doe maar Hier neerzetten dus (of mailen).
Over wel of geen mailing doen - geen mening over, geen ervaring mee. Ik ga het binnenkort wel doen, maar dat is voor een hele specifieke doelgroep waarvan ik weet dat ze op mijn product zitten te wachten.
In jouw geval zal het wel wat gaan kosten ben ik bang... maar zien is geloven. Benader je ook zelf ook rechtstreeks opdrachtgevers waar je graag voor zou werken?
__________________
Rixter Algra
Met citaat reageren
  #7  
Oud 16 april 2008, 14:47
carlita carlita is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 11
Standaard Re: Nieuw!

Wat heerlijk dat jouw doelgroep op jouw product zit te wachten! Mijn mailing komt ongeveer op € 2,80 per brief. Daar zit een folder in (via Internet laten drukken), een begeleidende brief met een aanbieding en een "onderscheiding", verpakt in een opvallende envelop. Verder ben ik vorige week ook gewoon de boer op gegaan bij bedrijven waar ik enige tijd geleden foto's had gemaakt voor een ander doel. Hoewel er nog geen concrete opdrachten uit voort zijn gekomen, was er wel belangstelling. Verder heb ik ansichtkaarten laten drukken die ik op strategische plekken achterlaat en uitdeel. Als je wilt sparren over jouw mailing, be my guest.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 17 april 2008, 09:17
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard Re: Nieuw!

Hallo Carlita,

Verwacht niet te veel reacties van een mailing, de respons is altijd vrij laag maar zorg wel dat je duidelijk je doelgroep vaststelt en benadert. Misschien een tip; benader de regionale pers in je werkgebied. De huis-aan-huis bladen worden goed gelezen en kunnen je mailing ondersteunen.

Succes en groetjes Jesse
Met citaat reageren
  #9  
Oud 17 april 2008, 10:40
carlita carlita is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 april 2008
Berichten: 11
Standaard Re: Nieuw!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jesse Bekijk bericht
Hallo Carlita,

Verwacht niet te veel reacties van een mailing, de respons is altijd vrij laag maar zorg wel dat je duidelijk je doelgroep vaststelt en benadert. Misschien een tip; benader de regionale pers in je werkgebied. De huis-aan-huis bladen worden goed gelezen en kunnen je mailing ondersteunen.

Succes en groetjes Jesse
Hi Jesse,

Bedankt voor je tip, daar kan ik wel wat mee. Verder is het misschien een idee om te adverteren in vakbladen van retail en horeca (mijn doelgroepen), maar daar zal wel een flink prijskaartje aan hangen. Toch maar onderzoeken. Ik moet natuurlijk wel wat investeren, maar het loont zeker de moeite om ook naar alternatieven te zoeken die minder geld kosten en toch efficiënt zijn. Ga ik nu doen!
Met citaat reageren
  #10  
Oud 17 april 2008, 11:01
jesse jesse is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 4 februari 2008
Berichten: 428
Standaard Re: Nieuw!

Wat je kunt proberen is om een interview te krijgen waarin je kunt vertellen dat je een startende ondernemer bent in je regio en dan eventueel ondersteund met een betaalde advertentie. Ik interview regelmatig ondernemers voor een regionale krant als ze wat te melden hebben, maar ik weet niet hoe dat precies bij dat vakblad werkt.

Bel de redactie van dat vakblad en kijk of je dat ook kan bereiken.

Groetjes en heel veel succes
Jesse
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon