Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Markt > Marktplaats
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Marktplaats Stel jezelf voor en bied je diensten aan met een spetterende elevator pitch. Plaats een oproep als je een freelancer zoekt voor een opdracht, om mee samen te werken of werkruimte te delen.

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 februari 2011, 17:01
Daniella's schermafbeelding
Daniella Daniella is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 51
Standaard Webprogrammeur: "Google scripts"

Ik heb van een bestaande klant de volgende mail gekregen:

Citaat:
kun jij in google met scrips overweg, of weet jij iemand die met (java-achtige) scripts overweg kan ??

ik wil bijvoorbeeld het volgende script in een google-sheet plaatsen en weet niet precies hoe ik dat aanpassen moet. http://www.youtube.com/watch?v=0csH4...&feature=email
Nu heb ik daar totaal geen ervaring mee en zit momenteel al hartstikke vol met ander werk, dus ik kan het helaas niet doen. Maar misschien jij wel, of ken je iemand die dit zou kunnen regelen voor de bewuste klant? Hij heeft al een website, en ik neem aan dat hij bepaalde functionaliteiten zou willen integreren in de bestaande site.

Deze klant heeft mij gevraagd of ik even "rond kan vragen" en heeft gezegd dat hij graag een gesprek zou willen hebben met iemand die hem misschien verder kan helpen. Als jij geinteresseerd bent, reageer dan s.v.p. op dit topic of stuur me even een PB'tje!

Dank voor uw aandacht
__________________
Webbes!
Professioneel webdesign. Betaalbare prijzen.

http://www.webbes-webdesign.nl
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 februari 2011, 22:30
ramon fincken ramon fincken is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 september 2007
Berichten: 2.373
Standaard

Dit zou gewoon met google docs kunnen, if not dan even naar een questionnaire script kijken !
Met citaat reageren
  #3  
Oud 8 februari 2011, 16:26
Daniella's schermafbeelding
Daniella Daniella is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramon fincken Bekijk bericht
Dit zou gewoon met google docs kunnen, if not dan even naar een questionnaire script kijken !
Ik begrijp wel dat het allemaal heel mogelijk is, maar het is vooral dat ik geen tijd wil investeren in het uitzoekwerk. En dat ik ook weer tegen onvoorziene problemen aan ga lopen omdat het de eerste keer is dat ik dat zou doen, wat opnieuw tijd kost, en ik heb het al zo druk op het moment en heb ook al best een hoop aan mijn hoofd. Misschien zou ik me hier over een paar maanden wel in willen/kunnen verdiepen, maar nu in ieder geval niet...

Ramon, als jij deze opdracht zou willen doen of misschien iemand kent die geinteresseerd is, zou je het dan even willen laten weten? Dat zou ik echt heel fijn vinden!
__________________
Webbes!
Professioneel webdesign. Betaalbare prijzen.

http://www.webbes-webdesign.nl
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 februari 2011, 10:25
Freshworks Freshworks is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Freshworks
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daniella Bekijk bericht
Ik heb van een bestaande klant de volgende mail gekregen:

Nu heb ik daar totaal geen ervaring mee en zit momenteel al hartstikke vol met ander werk, dus ik kan het helaas niet doen. Maar misschien jij wel, of ken je iemand die dit zou kunnen regelen voor de bewuste klant? Hij heeft al een website, en ik neem aan dat hij bepaalde functionaliteiten zou willen integreren in de bestaande site.

Deze klant heeft mij gevraagd of ik even "rond kan vragen" en heeft gezegd dat hij graag een gesprek zou willen hebben met iemand die hem misschien verder kan helpen. Als jij geinteresseerd bent, reageer dan s.v.p. op dit topic of stuur me even een PB'tje!

Dank voor uw aandacht
Hoi bedankt voor je reactie in mijn topic. Hetzelfde als jij, geen ervaring mee. Wil er wel induiken, maar ik weet niet wat jouw klant verwacht, 1 uurtje werk of misschien wel 5 uurtjes werk ?

Ik denk zelf dat het niet al teveel werk is, schatting +/- 1 a 2 uurtjes werk, maar die garantie kan ik je niet afgeven.

Laat me even weten of je ermee omhoog zit en of ik er wellicht even moet induiken.

Mv Gr,
Jasper
Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 februari 2011, 16:50
Daniella's schermafbeelding
Daniella Daniella is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freshworks Bekijk bericht
Hoi bedankt voor je reactie in mijn topic. Hetzelfde als jij, geen ervaring mee. Wil er wel induiken, maar ik weet niet wat jouw klant verwacht, 1 uurtje werk of misschien wel 5 uurtjes werk ?

Ik denk zelf dat het niet al teveel werk is, schatting +/- 1 a 2 uurtjes werk, maar die garantie kan ik je niet afgeven.

Laat me even weten of je ermee omhoog zit en of ik er wellicht even moet induiken.

Mv Gr,
Jasper
Als je dat zou willen doen, heel graag! Ik neem aan dat je meer informatie nodig hebt over wat deze klant precies wil alvorens je in kunt schatten hoe lang je er over doet? Misschien is het makkelijker als ik je gewoon even rechtstreeks in contact breng met hem? Via-via kan ook wel, maar ik vrees voor miscommunicaties!

Ik zal je in ieder geval even PB'en
__________________
Webbes!
Professioneel webdesign. Betaalbare prijzen.

http://www.webbes-webdesign.nl
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 februari 2011, 16:56
Freshworks Freshworks is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 mei 2008
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar Freshworks
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daniella Bekijk bericht
Als je dat zou willen doen, heel graag! Ik neem aan dat je meer informatie nodig hebt over wat deze klant precies wil alvorens je in kunt schatten hoe lang je er over doet? Misschien is het makkelijker als ik je gewoon even rechtstreeks in contact breng met hem? Via-via kan ook wel, maar ik vrees voor miscommunicaties!

Ik zal je in ieder geval even PB'en
Hoi,

Wanneer jij jouw klant even op de hoogte stelt van mijn inbreng, dan vind ik dat geen enkel probleem.

Hoor het wel.
Mv Gr,
Jasper

Laatst gewijzigd door Freshworks; 22 februari 2011 om 16:56 Reden: woordje anders
Met citaat reageren
  #7  
Oud 22 februari 2011, 17:07
Daniella's schermafbeelding
Daniella Daniella is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2010
Berichten: 51
Standaard

Heel mooi, u heeft een PB
Zou je mij een e-mailadres kunnen sturen waar ik de klant naar door kan verwijzen?
__________________
Webbes!
Professioneel webdesign. Betaalbare prijzen.

http://www.webbes-webdesign.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon